Performancing Metrics

مرگ سکرت به دلیل برق گرفتگی | اتاق خبر
کد خبر: 363203
تاریخ انتشار: 15 مرداد 1395 - 03:27
دبیر هیات سوارکاری استان قزوین گفت: سانحه برق گرفتگی، جان یکی از اسب های شرکت کننده این استان بنام سکرت در رقابت های قهرمانی نقش جهان اصفهان را گرفت.

اتاق خبر:علیرضا خدابنده لو با اشاره به اینکه قزوین با دو سوارکار و دو اسب در این مسابقه ها شرکت کرده بود، افزود: اسب سکرت با نژاد هلشتاین و سفید رنگ متعلق به سورن احسانی فاخر در روز نخست این رقابت ها به مقام هفتم رسیده بود، اما رقابت های اصلی امروز /پنجشنبه/ برگزار می شود.
وی ادامه داد: این حادثه بعدازظهر روز گذشته پس از پایان رقابت های روز نخست و پس از قرار گرفتن در باکس اصطبل به دلیل وزش باد شدید و اتصال کابل برق با بند فلزی اسب، رخ داد.
خدابنده لو اضافه کرد: البته علت دقیق این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.
وی گفت: این اسب ارزشمند دو هفته پیش و در رقابت های کشوری جام نشاطی در تهران توانسته بود عنوان نخست را کسب کند.
وی یادآور شد: محمد حسین ژاله و سورن احسانی فاخر دو نونهال شرکت کننده قزوینی با حمایت بخش خصوصی در رقابت های نقش جهان اصفهان حاضر بودند که این موضوع آسیب شدید روحی نیز به آنان وارد کرده است.
خدابنده لو افزود: حمایت های مادی و معنوی و امور مربوط به بیمه این سوارکار و اسب در جریان است و از این جهت نگرانی وجود نخواهد داشت.
مسابقات سوارکاری جام نقش جهان در دو رشته پرش و جشنواره زیبایی اسب با حضور بیش از 200 رأس اسب از سراسر کشور از روز گذشته(چهارشنبه) در اصفهان آغاز شده و تا روز جمعه ادامه خواهد یافت و روزهای 20، 21 و 22 مرداد ماه جاری نیز، جشنواره زیبایی اسب در رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می شود.
با توجه به اینکه امسال فدراسیون سوارکاری این مسابقات را در نظر گرفته است، این رقابت ها در رنکینگ فدراسیون یک و نیم برابر سایر مسابقات امتیاز دارد.

منبع: ایرنا

94104

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید