Performancing Metrics

یادواره «شهدای کارمند» شهرستان صومعه سرا برگزار می شود | اتاق خبر
کد خبر: 363216
تاریخ انتشار: 15 مرداد 1395 - 09:40
فرماندار صومعه سرا با تأکید برتجلیل از کارمندان نمونه در روز کارمند توسط دستگاه های اجرایی از برگزاری یادواره «شهدای کارمند» شهرستان صومعه سرا خبر داد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، حسین اسماعیل پور در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دولت که غروب پنج شنبه در سالن جلسات فرمانداری شهرستان صومعه سرا برگزار شد با اشاره به در پیش بودن روز کارمند، تجلیل از کارمندان نمونه و ساعی را وظیفه دستگاه های اجرایی دانست.

وی با بیان اینکه همزمان با «روز کارمند» یادواره « شهدای کارمند» شهرستان برگزار می شود، افزود: مسئولیت برنامه ریزی و اجرای این برنامه بر عهده سپاه ناحیه و بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان است.

فرماندار صومعه سرا به آغاز برنامه ریزی برای اجرای مناسب برنامه های هفته دولت نیز اشاره کرد و گفت: دستگاه های اجرایی شهرستان باید گزارش عملکرد سه سال اخیر نهاد خود را تهیه و به فرمانداری ارجاع دهند.

وی عملکرد شهرستان صومعه سرا در بسیاری از حوزه ها به ویژه حوزه فرهنگی را متفاوت با سایر شهرستان های استان عنوان کرد و گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان این تفاوت ها است.

اسماعیل پور معیار ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی شهرستان را منوط به تهیه و تدوین گزارش فعالیت های انجام شده توسط این نهادها بیان و خاطرنشان کرد: در هفته دولت سال جاری شاهدبهره برداری از چندین پروژه و آغاز عملیات ساخت برخی پروژه های دیگر هستیم.

پروژه های صومعه سرا در یک برنامه جامع افتتاح می شود

وی با اشاره به کلنگ زنی ساخت پروژه کلوپ پزشکان در مجتمع ۱۸ هزار متری حوزه بهداشت و درمان، آن را از جمله این پروژه ها برشمرد و تصریح کرد: کار آسفالت راه روستایی ۶۰ روستا صومعه سرا نیزبه اتمام رسیده که برخی از روستاها به صورت نمادین بهره برداری می شوند.

فرماندار صومعه سرا  در ادامه با بیان اینکه امسال برای افتتاح کلیه پروژه های شهرستان یک برنامه جامع گرفته می شود، یادآور شد: پروژه هایی که قابلیت افتتاح با حضور مسئولان استانی را دارا بوده با حضور این مسئولان به بهره برداری می رسند.

وی با تأکید بر تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان با حوزه خبر و رسانه، افزود: مسئولان نهادها باید برای آگاهی مردم از فعالیت های انجام شده از ظرفیت و پتانسیل خوب اصحاب رسانه شهرستان در هفته دولت استفاده کنند.

94105

 

 
نظرات
ADS
ADS
پربازدید