Performancing Metrics

پرسپولیس به فکر تکرار چهار تایی | اتاق خبر
کد خبر: 363265
تاریخ انتشار: 15 مرداد 1395 - 18:48
هفته سوم لیگ برتر فوتبال
هفته‌ سوم لیگ برتر فوتبال شنبه شانزدهم مرداد ماه با دیدار گسترش فولاد با پرسپولیس و دیدار ویسی با شاگردان سابقش ادامه می‌یابد.

هفته اول لیگ برتر - دیدار تیم‌های فوتبال سایپا و پرسپولیس

به‌ گزارش ‌اتاق خبر، به نقل از ایسنا، هفته‌ سوم لیگ برتر فوتبال شنبه شانزدهم مرداد ماه با انجام چهار دیدار در تبریز، اصفهان، تهران و قم ادامه می‌یابد.

در مهم‌ترین دیدار این روز گسترش فولاد در خانه پذیرای پرسپولیس است.

از ساعت ۱۸ روز شنبه تیم‌های گسترش فولاد و پرسپولیس در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم می‌روند. این دیدار در حالی انجام می‌شود که دو تیم شروع متفاوتی در آغاز فصل داشتند. پرسپولیس بدون باخت و با چهار امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و گسترش فولاد با دو تساوی در جایگاه یازدهم جای گرفته است. هر چند جایگاه‌ها در هفته‌های ابتدایی لیگ بسیار به هم نزدیک است و یک برد و باخت می‌تواند به کلی  ترکیب جدول را تغییر دهد، اما رویارویی این دو تیم می‌تواند در تغییر چهره جدول موثر باشد.

در دیگر دیدار روز شنبه سپاهان در اصفهان میزبان استقلال خوزستان است. قهرمان پنج دوره لیگ برتر از قهرمان فصل قبل پذیرایی می‌کند و باید برای  رسیدن به بالای جدول  از سد صدرنشین فعلی جدول عبور کند.

استقلال خوزستان پس از قهرمانی در فصل پانزدهم، فصل جدید را نیز خوب آغاز کرده و با یک برد و یک تساوی و با چهار گل زده صدر جدول را دوباره از آن خود کرده است.

سپاهان هم که هفته‌ اول در خانه شکست خورده و در رده شانزدهم قرار گرفته بود، هفته‌ قبل با شکست نفت تهران تا رده ششم بالا آمد.

جدال شاگردان عبدالله ویسی برابر تیم سابق این مربی از ساعت ۲۰:۳۰ روز شنبه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان آغاز می‌شود و همه منتظر رویارویی آبی‌های خوزستانی با مربی محبوب فصل پیش خود هستند.

ساعت ۲۰:۳۰ همچنین در تهران نفت  به مصاف پدیده می‌رود. شاگردان علی دایی که هفته‌ اول امتیاز ارزشمندی از استقلال تهران گرفتند در هفته‌ دوم نتوانستند از سد سپاهان بگذرند و شکست خوردند. این تیم فصل شانزدهم را به شکل عجیبی آغاز کرد و چیزی نمانده بود که به جای نفت تهران، ملوان انزلی در لیگ برتر بازی کند. با این حال  علی دایی ‌تیم نفت را آماده حضور در رقابت‌ها کرد و در دو بازی اول فصل نشان داد که تقریبا موفق شده است.

‌پدیده‌ اما از دو بازی خود چهار امتیاز کسب کرده و بالاتر از پرسپولیس در رده سوم جای گرفته است. ‌این تیم روی کاغذ شانس بیشتری برای پیروزی در بازی شنبه دارد، اما فوتبال به هیچ وجه قابل پیش‌بینی نیست.

از ساعت ۱۸:۳۰ نیز صبای قم میزبان ماشین سازی است. تیم تبریزی به گواه کارشناسان فوتبال در دو هفته‌ اول لیگ بهترین بازی‌ها را به نمایش گذاشته و هر چند اکنون به دلیل گل زده کمتر در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفته، اما بازی‌های خوب و روان این تیم آینده خوبی را برای نماینده تازه صعود کرده تبریز نوید می‌دهد.

صبا نیز با کسب دو تساوی در دو بازی اول نشان داده که تیمی است که به راحتی تن به شکست نمی‌دهد و این مساله شاید کار ماشین سازی تبریز را برای پیروزی سخت کند.

دیدار دو تیم در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برگزار می‌شود.

برنامه کامل هفته‌ سوم لیگ برتر:

جمعه ۱۵ مرداد

سیاه‌جامگان – سایپا، ساعت ۱۹ ورزشگاه ثامن مشهد

استقلال – صنعت نفت آبادان، ساعت ۲۰:۳۰، ورزشگاه آزادی تهران

فولاد – ذوب آهن، ساعت ۲۰:۳۰، ورزشگاه غدیر اهواز

شنبه ۱۶ مرداد

گسترش فولاد – پرسپولیس، ساعت ۱۸، ورزشگاه بنیان دیزل تبریز

سپاهان – استقلال خوزستان، ساعت ۲۰:۳۰، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

نفت تهران – پدیده، ساعت ۲۰:۳۰، ورزشگاه تختی تهران

صبای قم – ماشین سازی، ساعت ۱۸:۳۰، ورزشگاه یادگار امام (ره) قم

یکشنبه ۱۷ مرداد

تراکتورسازی – پیکان، ساعت ۱۸، ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی

انتهای‌ پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید