Performancing Metrics

قول می دهم نتیجه المپیک لندن را جبران کنم | اتاق خبر
کد خبر: 363268
تاریخ انتشار: 15 مرداد 1395 - 19:25
سهراب مرادی:
وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم ایران گفت: حتی اگر چند کیلوگرم زیر رکوردهایم وزنه بزنم، می توانم مدال طلا المپیک را کسب کنم.

تمرین تیم ملی وزنه برداری

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، سهراب مرادی در مورد اینکه چقدر توانسته بر استرس المپیک غلبه کند، تصریح کرد: همه چیز آماده است تا به ریو بروم و مدال کسب کنم. البته همیشه استرس وجود دارد زیرا المپیک بزرگترین میدان ورزشی است اما خدا را شکر چون تجربه المپیک لندن را دارم، از لحاظ روحی بهترم و استرسم کمتر است. بنابراین آمادگی این دارم در روز مسابقه بهترین عملکرد را داشته باشم و برای ایران مدال بگیرم.

مرادی در پاسخ به این پرسش که نگران نیست اتفاق المپیک لندن دوباره برایش تکرار شود، گفت: این موضوع را به خودم هم می‌گویند اما این دوره با بدن خوب و  شرایط ایده‌آل به المپیک می‌روم و المپیک لندن نیز برایم تجربه شده است. هدفم این است بهترین رکوردها را ثبت کنم.

وزنه بردار 94 کیلوگرم در مورد دادن قول کسب مدال نیز تاکید کرد: من قول می‌دهم نتیجه المپیک لندن را با داشتن بهترین عملکرد جبران کنم. حتی اگر چند کیلوگرم زیر رکوردهایم نیز وزنه بزنم می‌توانم به امید خدا مدال طلا را کسب کنم.

وزنه بردار المپیکی ایران درباره رکوردهای تمرینی‌اش گفت: مسابقه ملاک است. اما باید در یک ضرب یک مقدار بهتر کار کرده و دوضرب نیز رکوردهای خودم را تکرار کنم.

او درباره حذف وزنه بردار روس و تاثیر آن در گرفتن مدال گفت: حریفان اصلی‌ام از بلاروس، قزاقستان، لهستان و چین هستند. حریف روس آنقدر قدر نبود که بخواهد در کورس رقابت باشد.

مرادی در پاسخ به این پرسش که به روز مسابقه‌اش فکر کرده است یا خیر تصریح کرد: خیر. من در المپیک لندن بالاتر از سیاهی را هم دیدم بنابراین به روز مسابقه فکر نکرده‌ام. فقط می‌دانم که آنجا باید خوب کار کنم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید