Performancing Metrics

فردا اولین سه امتیاز را می‌گیریم | اتاق خبر
کد خبر: 363276
تاریخ انتشار: 15 مرداد 1395 - 21:05
دایی:
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: به امید خدا فردا اولین سه امتیازمان را می‌گیریم.

علی دایی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پدیده گفت: با توجه به باخت هفته قبل همه توانمان را صرف می کنیم که این بازی را ببریم.  متاسفانه باخت هفته قبل شرایط ما را سخت کرده. سعی می‌کنیم تیم خوبی بسازیم. هرچند نتوانستیم تمرین های مناسبی را انجام دهیم چون فاصله بازی‌ها به هم نزدیک هستند. دو بازیکن‌مان را هم به دلیل مصدومیت نداریم. ان‌شاءالله فردا اولین سه امتیازمان را می‌گیریم.

او ادامه داد: پدیده تیم خوبی نشان داده و مربی خوبی بالای سر این تیم است. هفته بعد هم بازی سختی در اهواز داریم و به همین دلیل همه تلاشمان را می‌کنیم که این بازی را ببریم.

دایی همچنین گفت: هفته قبل هم زمان کمی برای تمرین داشتیم. ما یک ماه و نیم از سایر تیم‌ها عقب هستیم. تعطیلات لیگ می‌تواند به ما کمک کند. اگر به اهداف‌مان در خط حمله برسیم مطمئن باشید مشکل گل‌زنی حل می‌شود. البته چند جای خالی هم داریم که می‌توانیم‌ آنها را پر کنیم. باید از ضربات ایستگاهی هم بیشتر استفاده کنیم.

دایی در ادامه درباره وضعیت داوری‌ در ابتدای لیگ شانزدهم گفت: این مساله باید از سوی رسانه‌ها بررسی شود چون ما مربی‌ها وقتی حرفی بزنیم علیه‌مان جبهه می گیرند. نفت در دو هفته اول لیگ از داوری‌ها ضرر کرد. وقتی بخش خصوصی وارد فوتبال پر از بدهی و مشکل ما شده نباید کاری کنیم که فراری شود. باید عادلانه قضاوت کنیم. من نمی گویم که داورها به نفع ما سوت بزنند بلکه می گویم حداقل حق ما را بدهند. ان‌شاءالله از فردا حق به حق‌دار برسد.

او دباره مشکلات داخلی باشگاه نفت و اعتراض برخی از عومل باشگاه هم گفت: نمی گویم نفت باشگاه تازه‌تاسیسی است اما برای مالکان جدید، تازه محسوب می‌شود و باید به آنها وقت دهیم. کسی با داد و فریاد به جایی نرسیده است.. همه باید کمک کنیم تا مشکلات باشگاه برطرف شوند.

دایی درباره اداره برخی باشگاه‌های بزرگ ایران با سرپرست هم اظهار کرد: نمی دانم فرق سرپرست با مدیرعامل چیست! باید از کسانی که عزل و نصب‌ها را انجام می دهند بپرسید که چرا در مملکت ما اینطور عادت شده که فردی را سرپرست می کنند ولی یکی دو سال می‌ماند و بعد فرد دیگری را به سرپرستی انتخاب می‌کنند؟ اگر این سوال را از مسئولان بپرسید من هم خوشحال می‌شوم که جوابش را بشنوم!

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید