Performancing Metrics

۱۰ کیلومتر از محور هراز در هفته دولت افتتاح می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 363402
تاریخ انتشار: 17 مرداد 1395 - 00:04
معاون ساخت وتوسعه راه‌ها با بیان اینکه ۱۰ کیلومتر از محور هراز محدوده پل سیاه بیشه تا روستای ناندل در هفته دولت افتتاح می‌شود، گفت: ۲۰ کیلومتر از این مسیر تاپایان سال به بهره برداری می‌رسد.

اتاق خبر: خیرالله خادمی در بازدید از محور هراز، گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و افزایش جبهه‌های کاری، ۱۰ کیلومتر دیگر از محور هزار حدفاصل سیاه بیشه تا روستای ناندل در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: این ۱۰ کیلومتر شامل دو دستگاه تونل به طول یک کیلومتر، یک دستگاه پل بزرگ با دهانه ۴۷ متری و دیوارسازی به طول هشت کیلومتر است. معاون ساخت و توسعه راه‌ها با اشاره به تاکید وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تسریع در عملیات اجرایی این محور اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان مهر ماه تونل آبشار به طول هزار و ۱۰۰ متر در محدوده پلور به بهره برداری برسد که نقش بسیار مهمی در گشایش گره ترافیکی این مسیر دارد.

وی در ادامه عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور اتمام عملیات اجرایی ۱۰ کیلومتر دیگر این مسیر شامل تونل شماره ۵ و ۶  به طول سه کیلومتر در محدوده بایجان، محدوده پارک جنگلی به طول ۴ کیلومتر و تونل شماره d; محدوده لهاش تا سیاه بیشه و راه‌های طرفین به طول سه کیلومتر صورت گرفته است.

خادمی با اعلام این خبر از افتتاح ۲۰ کیلومتر از این مسیر تا پایان سال خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با بهره‌برداری این ۲۰ کیلومتر تا پایان سال محدوده پلیس راه بایجان تا آمل به طول ۶۰ کیلومتر پیوسته بزرگراه می‌شود.

وی اظهار داشت: طول این پروژه در محدوده استان مازندران ۱۰۱ کیلومتر است که ۴۶ کیلومتر از باند دوم مسیر در سال‌های گذشته به بهره‌برداری رسیده  و دارای ۱۷ کیلومتر تونل است که تا کنون ۱۲ کیلومتر آن حفاری شده و عملیات لاینینگ در  ۵ هزار و ۳۰۰ متر آن  تمام، که حدود ۲ هزار متر آن به بهره‌برداری رسیده است.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید