Performancing Metrics

تعیین شهریه های مهدکودک ها بر اساس واقعیت های جامعه باشد | اتاق خبر
کد خبر: 363407
تاریخ انتشار: 17 مرداد 1395 - 09:37
مدیر مهد کودک دوزبانه هورشاد گفت: در تعیین شهریه ها ملاک کارشناسان بر اساس مواردی است که به صورت سطحی مشاهده می شود، از مسئولان خواستاریم تا براساس واقعیت های جامعه تعیین شهریه کنند.

اتاق خبر، گروه اقتصادی: مرجان باب الفتح در تشریح رزومه خود گفت: در حال حاضر دکتری مدیریت اجرایی و کارشناس زبان فرانسه هستم و قریب بر 27 سال سابقه مدیریت پیش دبستانی و مهد کودک را دارم.

وی در معرفی کارکرد مهدکودک هورشاد بیان کرد: مهد هورشاد واقع در محدوده تهرانپارس و تنها مهد تازه ساخت استان تهران است، این مهد با امکانات و تجربیات خاص در خدمت کودکان می باشد.

باب الفتح افزود: در مهد کودک هورشاد نوزادان تا کودکان 6 سال پذیرفته می شود و هر گروه سنی به طور جداگانه نگهداری می شوند ، هر گروه سنی لگو و اسباب بازی خاص خود را دارند این اسباب بازی ها چینی نیست و وسایلی است که برای تقویت ای کی یو، پی کی یو، اس کی یو به کار می رود.

وی درباره نحوه آموزش ارائه شده در این مهد کودک گفت: آموزش ها به صورت اجبار نیست بلکه جنبه ی بازی و آموزش دارد، در حال حاضر دست اندر کاران بسیاری از مهدکوک ها در تلاش هستند که در کنار بازی و سرگرمی اوقاتی را برای کودکان فراهم سازند تا به توانمندی های زیادی برسند.

مدیر مهد کودک هورشاد در خصوص وجه تمایز این مهد با سایر مهدکودک ها توضیح داد: برای اثبات حسن نیت به والدین گرامی در هر قسمت از مهد هورشاد دوربین های مدار بسته قرار دارد، این دوربین ها به صورت آنلاین می باشد و والدین می توانند در هر ساعت و دقیقه با کامپیوتر و یا موبایل کودک خود را مشاهده کنند.

وی ادامه داد: در زمان ثبت نام از کودک تست گرفته می شود تا مشخص گردد کودک وابسته یا دلبسته است، کودکان وابسته را نمی شود به  یکباره از والدین جدا کرد به همین منظور مادر یا پدر می تواند در روز نیم ساعت در کنار کودک خود باشد.

باب الفتح در تشریح سایر امتیازات مهدکودک هورشاد گفت: اساسا مهد هورشاد  کودک محور است به طوری که اگر کودک در یک طبقه با یک مربی و از یک آموزش احساس رضایت نداشته باشد می تواند به سایر طبقات رفته و با مربی های دیگر سرگرم شود، به طور کلی کودک انتخاب می کند که در یک زمان در کدام قسمت باشد.

وی در زمینه مشکلات موجود تصریح کرد: مانند سایر بنگاه های اقتصادی دارای مشکلاتی هستیم، در تعیین شهریه ها ملاک کارشناسان بر اساس مواردی است به صورت سطحی مشاهده می شود، از مسئولان خواستاریم تا براساس واقعیت های جامعه تعیین شهریه کنند.

 95102ت

نظرات
ADS
ADS
پربازدید