Performancing Metrics

۸۳ واحد مسکونی در کردستان تسهیلات بافت فرسوده دریافت کرده اند | اتاق خبر
کد خبر: 363601
تاریخ انتشار: 17 مرداد 1395 - 14:33
مدیرشعب بانک مسکن کردستان عنوان کرد:۸۳ واحد مسکونی در کردستان تسهیلات بافت فرسوده دریافت کرده اند که این روند در سال جاری نیز دنبال می شود.

اتاق خبر :رسول مالمیر امروزیکشنبه در نشستی با  جمعی از خبرنگاران استان در سنندج، ضمن تبریک روز خبرنگار، گفت: شغل خبرنگاری نیازمند عشق و علاقه فراوان به فعالیت در این عرصه است چراکه ماحصل کار زمانی ارزشمند و تاثیرگذار خواهد بود که با علاقه عجین شده باشد.

وی با اشاره به اینکه بانک مسکن در راستای اهداف دولت حرکت می کند، عنوان کرد: جامعه هدف بانک مسکن افراد آسیب پذیر و نیازمند به عبارتی دهک های سوم تا نهم جامعه هستند.

وی با اشاره به اینکه بانک مسکن در تمامی مشاغل و حرفه ها ورود پیدا کرده است، اعلام کرد: بانک مسکن آمادگی پرداخت تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط اعم از بنگاه های فعال در بخش مسکن وسایر بخش های موجود را دارد.

مدیرشعب بانک مسکن کردستان با بیان اینکه تسهیلات بافت فرسوده در مرکز استان ۴۰ میلیون تومان و در سایر شهرستان های استان ۳۰ میلیون تومان است، ادامه داد: در چند ماهه اخیر ۸۳ واحد بافت فرسوده در استان تسهیلات دریافت کردند.

مالمیر عنوان کرد: ازابتدای امسال تاکنون بالغ بر ۱۳۰ واحد دراستان هم تسهیلات بدون سپرده گذاری برای ساخت و ساز که رقمی بیش از ۲۲۵ میلیارد ریال است، دریافت کردند.

وی به میزان پرداخت تسهیلات وام ازدواج دراستان اشاره کرد و گفت: از ابتدای تیرماه تاکنون به ۱۱۴ نفر در استان مبلغ ۱۱ میلیاردو ۴۰۰ میلیون ریال وام ازدواج پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه ۳۶۴ نفر دیگر هم دراستان برای دریافت وام ازدواج به شعب بانک مسکن در سطح استان معرفی شدند، بیان کرد: در حال حاضر ۷۵۶ نفر هم در نوبت دریافت وام ازدواج هستند.

مدیرشعب بانک مسکن کردستان سقف وام ازدواج برای هر نفر را ۱۰۰ میلیون ریال ذکر کرد و افزود: این وام با کارمزد چهار درصد و بازپرداخت چهارساله به زوج های جوان پرداخت می شود.

مالمیر اظهارداشت: این وام به کسانی که اقدام به ازدواج دوم کردند و در ازدواج نخست خود  وام دریافت نکردند، تعلق نمی گیرد.

منبع:مهر 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید