Performancing Metrics

آتش سوزی پتروشیمی بندرامام خللی در فعالیت ها ایجاد نکرده است | اتاق خبر
کد خبر: 363604
تاریخ انتشار: 17 مرداد 1395 - 14:44
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه آتش سوزی پتروشیمی بندر امام، خللی در فعالیت ها ایجاد نکرده است، گفت: هنوز نمی توان دلیل اصلی وقوع آتش سوزی انبار پتروشیمی بندر امام را اعلام کرد.

اتاق خبر:«مرضیه شاهدایی» شامگاه شنبه پیش از برگزاری جلسه بررسی ابعاد و دلایل آتش سوزی انبار پتروشیمی بندر امام، تصریح کرد: گمانه زنی های اعلام شده در فضای مجازی در این خصوص مورد تایید نیست.
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: این انبار چهار تن محصول ذخیره داشته است و به زودی میزان خسارت وارد شده به صورت رسمی و شفاف اعلام می شود.
شاهدایی اضافه کرد: با تلاش نیروهای آتش نشان از شدت و حجم شعله های آتش کاسته شده است و امیدواریم این آتش تا ساعات آتی به طور کامل مهار شود.
فرماندار ماهشهر نیز شامگاه شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: بخش اصلی آتش در پتروشیمی بندر امام خاموش شده و عملیات اطفای حریق ادامه دارد.
منصور قمر اظهار کرد: بخش هایی که شامل اشتعال متمرکز در دو جبهه از یکی از انبارهای لاستیک بندر امام بوده اکنون خاموش شده است.
وی با بیان اینکه آتش در آستانه خاموش شدن است، خاطرنشان کرد: آتش در ضلع غربی این انبار همچنان باقی است و عملیات اطفای حریق با همکاری نیروهای این شهرستان برای مهار کامل آتش ادامه دارد.
قمر همچنین تاکید کرد: این حادثه هیچ گونه تلفات جانی نداشته است.
وی با بیان اینکه حریق ساعت 17:30دقیقه روز شنبه شروع شده است، افزود:ماموران آتش نشانی با سرعت عمل به موقع مشغول مهار آتش هستند.

منبع: ایرنا

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید