Performancing Metrics

فروش خوب لانتوری در دو روز اول اکران | اتاق خبر
کد خبر: 363687
تاریخ انتشار: 17 مرداد 1395 - 19:45
تازه‌ترین ساخته رضا درمیشیان در دو روز اول اکران در سینماهای کشور 333 میلیون تومان به دست آورد.

به گزارش اتاق خبر، فیلم "لانتوری" به کارگردانی رضا درمیشیان و " دزد و پری" به کارگردانی حسین قناعت،" امکان مینا" ساخته کمال تبریزی از چهارشنبه پیش وارد گردونه رقابت تابستانی فیلم‌ها شدند.

"لانتوری" تازه‌ترین ساخته رضا درمیشیان است که موفق به اکران در داخل کشور شده است. فیلم پیشین درمیشیان "عصبانی نیستم" این امکان را نیافت. "لانتوری" توانست با نمایش در 25 سالن سینما در تهران و 10 سالن در شهرستان‌ها به فروش کلی 333 میلیون تومان در دو روز برسد. این فیلم در روز چهارشنبه 141 میلیون تومان و در روز پنجشنبه 192 میلیون تومان فروش داشت.

باران کوثری، نوید محمدزاده، مریم پالیزبان، رضا بهبودی، مهدی کوشکی، بهناز جعفری، فاطمه نقوی، پریوش نظریه، نادر فلاح، اردشیر رستمی، حسین پاکدل، بهرنگ علوی، ستاره پسیانی، بهرام افشاری و... در "لانتوری" به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان این فیلم درباره گروه "لانتوری" است و به موضوع اسیدپاشی در کشور می‌پردازد.

"زاپاس" ساخته برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی سیدامیرپروین حسینی در 37 روز توانسته به فروش کلی 2 میلیارد و 860 میلیون تومانی برسد. امیر جعفری، ریما رامین‌فر، جواد عزتی، الناز حبیبی، احمد مهران فر، شبنم مقدمی، ماهان نصیری در کمدی- اجتماعی "زاپاس" به ایفای نقش می‌پردازند.

"دراکولا" ساخته رضا عطاران و به تهیه‌کنندگی علی سرتیپی که با در اختیار داشتن 34 سالن سینمایی و در 37 روز توانست به فروش کلی 3 میلیارد و 520 میلیونی برسد، این هفته با افت فروش مواجه شد.
ویشکا آسایش، لوون هفتوان، سیامک انصاری، ژاله صامتی، لیلا بلوکات، امید روحانی، محمود نظرعلیان، نیما راد و عباس محبوب در این فیلم رضا عطاران را همراهی می‌کنند.

بارکد" ساخته مصطفی کیایی با در اختیار داشتن 50 سالن سینمایی توانست به فروش 8 میلیارد و 900 تومانی برسد.

در آخرین ساخته مصطفی کیایی که به نظر بسیاری از منتقدین یکی از بهترین ساخته‌هایی کیایی محسوب می‌شود، بهرام رادان، سحر دولتشاهی، پژمان بازغی، بهاره کیان افشار، محسن کیایی و رضا کیانیان بازی می‌کنند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: پشت هر آدمی داستانی هست و پشت هر داستانی یه آدم، بهتره قبل از هر قضاوتی یکم صبر داشته باشیم.

اما "ایستاده در غبار" به کارگردانی محمدحسین مهدویان، که در طی این مدت با اکران در شهرستان‌ها همراه بود، یک میلیارد و 600 میلیون تومان فروش داشته است. " ایستاده در غبار" به تهیه‌کنندگی حبیب‌الله والی‌نژاد و با بازی هادی حجازی فر در نقش احمد متوسلیان و امیرحسین هاشمی، ابراهیم امینی و عماد محمدی روایتگر قصه زندگی احمد متوسلیان است. در خلاصه داستان "ایستاده در غبار" آمده است: احمد که عصیان نوجوانی‌اش را در سکوت گذرانده، فرمانده لشگری می‌شود که باید در دروازه‌های خرمشهر با دشمن بجنگند اما سرنوشت او فرسنگ‌ها دور از مرز ایران رقم می‌خورد.

"دختر" به کارگردانی رضا میرکریمی، در 44 روز نمایش و همزمانی اکران آن با روز دختر و ولادت حضرت معصومه (س) از مرز دو میلیارد تومان گذشت.

در این فیلم فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، شاهرخ فروتنیان و ماهور الوند به ایفای نقش می‌پردازند. در خلاصه داستان "دختر" آمده است: آقای عزیزی که سرپرست بخش تعمیرات و نگهداری پالایشگاه آبادان است برای مراسم خواستگاری دخترش آماده می‌شود و ستاره دختر دیگرش در همان روز قصد سفر به تهران برای شرکت در جشن خداحافظی یکی از دوستان هم‌دانشگاهی‌اش را دارد. پدرش به دلایلی به این سفر مشکوک است و این آغاز ماجراست...

"دزد و پری" کودکانه حسین قناعت و بهروز مفید است. در این فیلم بهزاد فراهانی، بهنوش بختیاری، رامین ناصر نصیر، نادر سلیمانی، نگین معتضدی، مرتضی زارع، حمید کاشانی، مهدی تارخ، کاظم برزگر، فرشاد حسینی و سارا روستاپور/ بازیگران کودک: محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی، پارسیا شکوری فرد به ایفای نقش می‌پردازند و داستان درباره یک نظامی بازنشسته است که مجبور می‌شود به مدت 24 ساعت مدیریت مهدکودک دخترش را عهده‌دار شود و در همین 24 ساعت است که ماجراهای عجیب‌وغریبی برای وی و کودکان حاضر در مهدکودک روی می‌دهد...

"دزد و پری" در 14 روز و با در اختیار داشتن 27 سالن سینمایی توانسته به فروش 169 میلیونی دست یابد.

منبع:هنرانلاین

نظرات
ADS
ADS
پربازدید