Performancing Metrics

نتایج کاروان ایران تا این لحظه قابل پیش بینی بود | اتاق خبر
کد خبر: 363714
تاریخ انتشار: 17 مرداد 1395 - 20:55
سجادی:
نصرالله سجادی می‌گوید که عدم حضور مسئولان وزارت ورزش در مراسم افتتاحیه المپیک به دلیل مشکل پرواز دبی بود.

سيدنصرالله سجادي

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش در خصوص نتایج کاروان ایران در المپیک تا به این جای کار گفت: از پیش نیز این نتایج قابل پیش‌بینی بود. بیشتر حضور ورزشکاران در المپیک مهم بود و همه آنها تلاش خود را کردند. ضمن اینکه الهه احمدی توانست به فینال تیراندازی راه پیدا کند و رتبه خوبی را نیز کسب کرد.

وی در پاسخ به اینکه چرا معاونان وزارت ورزش در مراسم افتتاحیه حضور نداشتند، خاطر نشان کرد: ما زمانی که به دبی رفتیم پرواز به برزیل 24 ساعت تاخیر داشت و ما یک روز کامل در فرودگاه ماندیم البته مشکل از فرودگاه دبی بود و تمامی پرواز های آن‌روز با تاخیر انجام شد و ما نتوانستیم به افتتاحیه برسیم.

وی ادامه داد: معاونان وزارت ورزش برای بازدید از مسابقات در محل رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند. ارتباط  وزارت ورزش با کمیته ملی المپیک نیز خوب است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش با بیان اینکه نیازی به برگزاری جلسه در اینجا نیست، گفت: جلسه‌های خوبی در تهران داشته‌ایم و فکر نمی‌کنم نیاز به برگزاری جلسه در اینجا باشد اما اگر لازم بود حتما جلسه با دیگر مسئولان خواهیم داشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا گودرزی نیز به محل برگزاری رقابت های المپیک نیز خواهد آمد، گفت: این را باید از خودشان بپرسیم. ما هفته دوم المپیک شانس کسب مدال داریم و مطئنناً مسئولان نیز حضور پررنگی خواهند داشت.

سجادی بابیان اینکه امکانات دهکده المپیک خیلی خوب نیست، گفت: آنطور که ورزشکاران نیز می‌گویند خدمات دهکده المپیک خوب نیست و البته دهکده مثل هتل نمی‌شود و شرایط نیز برای همه یکسان است. امکانات، غذا و محل اسکان برای تمام کشور ها برابر است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش در پاسخ به این سوال که ورزشکاران چه زمانی خواهند توانست در رشته‌های هفته نخست المپیک مدال‌آور شوند، گفت : جز دو، سه کشور سایر کشورها در چند رشته سرمایه‌گذاری می‌کنند و اینگونه نیست که همه در همه رشته‌ها خوب باشند. البته معنای این حرف این نیست که ما نمی‌توانیم روزی به مدال در این رشته‌ها فکر کنیم، اگر برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم و سرمایه‌گذاری کنیم این اتفاق خواهد افتاد. اما با توحه به مشکلاتمان نمی‌توانیم در همه رشته‌ها سرمایه گذاری کنیم. 

سجادی در مورد میزبانی برزیلی‌ها گفت: هنوز زود است دو، سه روز آینده می‌توان قضاوت بهتری داشت.

وی در پایان با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خداقوت به همه ی خبرنگاران سخت کوش می‌گویم و برای خبرنگارانی که در ریودوژانیرو و ایران هستند آرزوی موفقیت و نشاط دارم. امیدوارم اخباری مورد علاقه میلیون‌ها نفر را مخابره کنند همچنین باید از خبرنگاران شهید یاد کنیم و یادشان را گرامی بداریم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید