Performancing Metrics

برانکو: علاقه رضاییان برای بازگشت را درک می‌کنم اما جایی برایش نداریم | اتاق خبر
کد خبر: 363715
تاریخ انتشار: 17 مرداد 1395 - 20:59
در مورد استقلال حرف نمی‌زنم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد علاقمندی رامین رضاییان به این تیم را درک می‌کند اما او نمی‌تواند بازیکنی را از فهرست تیمش خارج کند تا رضاییان به تیم اضافه شود.

برانکو

به‌ گزارش ‌اتاق خبر، به نقل از ایسنا، برانکو ایوانکوویچ پس از تمرین نوبت صبح پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره فسخ قرارداد رامین رضاییان و علاقمندی او برای بازگشت به این تیم اظهار کرد: علاقه رامین برای بازگشت را درک می‌کنم اما شما پیشنهاد کنید چه کسی را از فهرست تیم‌مان خارج کنیم؟ آیا حسین ماهینی بازیکن مناسبی است؟ در تیم‌مان بازیکنی نداریم که بتوانیم از او صرف نظر کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره پیروزی تیمش در تبریز مقابل گسترش فولاد نیز گفت: لیگ تازه آغاز شده است و ما دو بازی سخت را در خارج از تهران برگزار کردیم. توانستیم در خانه سایپا و گسترش فولاد دو پیروزی را کسب کنیم تا به این جا عملکرد خیلی خوبی داشتیم و طبیعی است که خوشحال باشیم. سعی می‌کنیم این روند را ادامه بدهیم.

او درباره فحاشی برخی از هواداران تبریزی به فرشاد احمد زاده هم خاطر نشان کرد: این اتفاقات در همه جای دنیا رخ می‌دهد و هواداران گاهی اوقات این کار را انجام می‌دهند اما این مسائل مهم نیست و مهم پیروزی تیم ماست.

برانکو در پاسخ به این سوال که چرا با وجود این که گفته بود 48 ساعت پس از دیدار فولاد خوزستان، دروازه‌بان جدید خارجی تیمش معرفی می‌شود اما این اتفاق نیفتاده است نیز تصریح کرد: صحبت‌ها و توافق‌ها در حال انجام شدن است. مراحل اداری و اخذ ویزا طول می کشد و زمانی که قرارداد دروازه‌بان خارجی منعقد شد، متوجه می‌شوید او چه کسی است. اگر الان نام او را بگوییم، مشکل‌ساز می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره رامین رضاییان نیز گفت: برای او بهترین‌ها را می‌خواهم. او ملی‌پوش است ولی لیست ما پر است. نمی توانیم او را جذب کنیم. از تیم فعلی‌ ام راضی هستم. شما چه پیشنهادی دارید؟

یکی از خبرنگاران در همین زمان  سرمربی پرسپولیس  گفت چرا آقایی را از لیست پرسپولیس خارج نمی کنید که برانکو خطاب به او گفت: رضاییان چند سالش است؟ مطمئنا رضاییان در لیست بالای 23 سال ما باید قرار بگیرد و این در حالی است که  آقایی تنها 19 سال دارد.

بعد از صحبت‌های برانکو، یکی از خبرنگاران خطاب به برانکو گفت آیا صحت دارد رامین رضاییان قرار است جایگزین آنتونی گولچ شود یا نه. سرمربی پرسپولیس در پاسخ به او گفت: فکر کردید ساده است؟ گولچ با باشگاه قرارداد دارد و باشگاه نیز نسبت به او تعهد دارد. به همین راحتی نمی‌توان کسی را از لیست خارج کرد.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد رضاییان غرامت فسخ قرارداد گولچ را پرداخت می‌کند نیز بیان‌ کرد: خواهش می‌کنم بحث رضاییان را تمام کنید.

سرمربی پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش به بازی بعدی تیمش برابر صبای قم اشاره کرد و افزود: قبلا گفته بودم پیروزی برابر گسترش فولاد وقتی ارزشمند می‌شود که صبا را شکست دهیم. مطمئنا صبایی‌ها می آیند تا ما را غافلگیر کنند. ما هم تلاش می‌کنیم تا آنها را شکست دهیم. هیچ بازی ساده‌ای وجود ندارد. ثانیه‌ها قهرمان لیگ را مشخص می‌کند. این مساله را سال گذشته و دو سال گذشته به وضوح دیدیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره کیفیت تیمش نیز اظهار کرد: برنامه داریم این کیفیت را حفظ کنیم. کار می‌کنیم و امیدواریم کسانی که دیر به جمع ما اضافه شدند، به سرعت آماده شوند.

برانکو همچنین در پاسخ به سوالی درباره اخراج مربی دروازه‌بانان تیمش در بازی برابر گسترش فولاد نیز اظهار کرد: دلیل اخراج دستیارم را نمی دانم.

همچنین سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت مهدی طارمی نیز بیان‌ کرد: برنامه خوبی را برای تعطیلات داریم. البته توقف بازی‌ها خوب نیست اما چاره‌ای وجود ندارد. نمی‌شود بازیکنان را یک شبه آماده کرد. اگر طارمی به تیم ‌ملی دعوت شود، مطمئنا زمانی که برمی‌گردد شرایط بهتری خواهد داشت.

برانکو درباره مصاف تیمش با صبا نیز گفت: روی نفوذ در دفاع صبا برنامه‌ریزی می‌کنیم و می دانیم حریفان برابر ما بسته بازی خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره وضعیت استقلال نیز عنوان کرد: علاقه ای ندارم در مورد استقلال صحبت کنم. فقط در مورد پرسپولیس حرف می‌زنم. هم ما و هم این تیم، مشکلات خودمان را داریم. در ضمن سال گذشته در هفته‌ چهارم تیم من یک امتیاز داشت.

برانکو در پایان و در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا تیمش در تعطیلات به اردوی خارجی می‌رود نیز گفت: خیر. برنامه ما در تهران است.

انتهای‌ پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید