Performancing Metrics

برای روزبهانی شروع خوب از هرچیزی مهمتر است | اتاق خبر
کد خبر: 363741
تاریخ انتشار: 17 مرداد 1395 - 22:22
نایب فدراسیون بوکس:
روح الله حسینی می گوید مهمترین قدم برای احسان روزبهانی در المپیک ریو، شروعی قدرتمند و امیدوار کننده است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، روح الله حسینی نایب رییس فدراسیون بوکس در خصوص رقابت احسان روزبهانی در المپیک ۲۰۱۶ ریو گفت:احسان روزبهانی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و چه از نظر فنی و چه روحی-روانی در شرایط خوبی به سر می برد.ما به نتیجه گیری روزبهانی امید زیادی داریم.

وی با اشاره به رقابت نخست روزبهانی در رینگ المپیک تصریح کرد: شروع کار در المپیک از هر چیز دیگر مهمتر است. اگر احسان بتواند با اقتدار نخستین دیدارش را با پیروزی به پایان برساند راه را برای خود هموار کرده است چرا که از نظر روحی روانی به شرایط مطلوبی می رسد.

نایب رییس فدراسیون بوکس در خصوص قرعه احسان روزبهانی در این رقابتها نیز عنوان کرد: در المپیک ورزشکار سطح پایین وجود ندارد. حریف نخست احسان قهرمان اروپا و ارتش های جهان است و سایر بوکسورهای حاضر نیز در سطح بالایی هستند. خود احسان نیز از برترین های وزن ۸۱ کیلوگرم است. احسان قرعه سختی دارد اما هیچ چیز غیر ممکن نیست و امیدواریم وی بتواند به مدال المپیک ریو دست پیدا کند.

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک با حضور بیش از ۱۰ هزار ورزشکار از ۲۰۶ کشور از ۱۵ تا ۳۱ مردادماه به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار خواهد شد. کاروان ورزش ایران در دوره قبل که به میزبانی لندن برگزار شد با کسب ۱۲ مدال (۴ طلا، ۵ نقره و ۳ برنز) به عنوان هفدهمی دست پیدا کرد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید