Performancing Metrics

گزارش ۴بخشی کمیسیون اصل نود ازفیش های نجومی | اتاق خبر
کد خبر: 363844
تاریخ انتشار: 18 مرداد 1395 - 17:39
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گزارش مرکزپژوهش ها در مورد فیش های نجومی را کلی خواند و از ارائه گزارش دقیق و جامع کمیسیون اصل نود مشتمل بر ۴ موضوع در این خصوص خبر داد.

بهرام پارسایی در خصوص دستور کار کمیسیون اصل ۹۰ مبنی بر بررسی گزارشات در خصوص فیش های حقوقی نجومی و مسکن مهر گفت: کمیسیون اصل ۹۰ در دوره نهم مجلس، گزارش هایی را در خصوص مسکن مهر آماده کرده بود که ما برای پیگیری این گزارشات با مسئولان وزارت راه و شهرسازی جلسه داشتیم.

نماینده مردم شیراز ادامه داد: قرار است در هفته جاری نیز یک سری اطلاعات از سوی وزارت راه در خصوص مشکلات مسکن مهر ارائه شود تا پروژه های مسکن مهر از بُعد مردمی و دولتی در کمیسیون اصل ۹۰ مورد بررسی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در صورت صلاحدید کمیسیون این گزارش در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون اصل نود با اشاره به بررسی پرونده فیش های نجومی در کمیسیون اصل نود گفت: این پرونده در سازمان بازرسی و دیوان محاسبات مورد بررسی قرار گرفته و مستندات آنها در هفته جاری به کمیسیون اصل ۹۰ ارسال خواهد شد تا کمیسیون گزارش جامعی را به صحن علنی ارائه کند.

وی با بیان اینکه گزارش مرکز پژوهش ها در خصوص فیش های حقوقی نجومی کلی بود، گفت: گزارش کمیسیون اصل ۹۰ در این خصوص متفاوت با گزارش مرکز پژوهش ها خواهد بود.

پارسایی در خصوص موضوعات مورد بررسی در این گزارش اظهار داشت: گزارش کمیسیون اصل ۹۰ به طور خاص پرونده فیش های حقوقی را مورد بررسی قرار خواهد داد و مشخصا اعلام خواهد شد این فیش ها از چه زمانی صادر شده، شامل چند درصد مدیران است و چه مبلغی تاکنون به خزانه بازگردانده شده است و راهکارهای جلوگیری از تکرار این موارد چیست.

منبع: مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید