Performancing Metrics

پیک مصرف برق ایران از مرز ۵۰ هزار مگاوات عبور کرد | اتاق خبر
کد خبر: 363907
تاریخ انتشار: 18 مرداد 1395 - 23:37
برای دومین روز متوالی پیک مصرف برق ایران از مرز ۵۰ هزار مگاوات عبور کرد که روز گذشته کمترین میزان مصرف برق صنایع در سال جاری به ثبت رسید.

اتاق خبر: با وجود کاهش چند درجه‌ای گرمای هوا در اکثر استان‌های نیمه شمالی کشور، اما پیک مصرف برق ایران برای دومین روز متولی در هفته جاری از مرز ۵۰ هزار مگاوات عبور کرد.

مدیریت شبکه برق ایران امروز، اعلام کرد: روز گذشته یکشنبه ۱۷ مرداد ماه در ساعت ۱۴:۲۵ بعد از ظهر برای دومین بار متوالی در هفته جاری پیک مصرف برق ایران به بیش از ۵۰ هزار و سه مگاوات رسید.

از این رو بالاترین پیک شبانه مصرف برق کشور هم در ساعت ۲۱:۲۴ و به میزان ۴۹ هزار و ۱۵ مگاوات رسیده با این وجود ذخیره برق کشور کماکان در محدوده ایمنی قرار دارد به طوری‌که در ساعات پیک مصرف بعد از ظهر به دو هزار و ۱۲۱ مگاوات و در ساعات پیک شبانه به یکهزار و ۷۷۵ مگاوات رسیده است.

از سوی دیگر حجم واردات برق ایران کماکان بالا بوده و روز گذشته  با وجود صادرات یک هزار و ۳۵۱ مگاوات، حدود ۵۵۶ مگاوات برق وارد کشور شده است.

در همین حال هر چند تراز تجارت برق ایران کماکان مثبت بوده که روز گذشته کل مبادلات برق ایران به یک هزار و ۹۰۷ مگاوات رسیده است. متوسط پیک مصرف برق صنایع کشور هم روز گذشته به سه هزار و ۳۰ مگاوات رسید که کمترین میزان مصرف برق صنایع در روزهای تابستان سال جاری به شمار می‌رود.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید