Performancing Metrics

مذاکره برای کاهش قیمت مکالمه با عراق | اتاق خبر
کد خبر: 363944
تاریخ انتشار: 19 مرداد 1395 - 02:57
روز سه شنبه ۱۹مرداد ماه ۱۳۹۵، سیم کارت در کشور ۲۲ساله می شود.مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت از تلاش برای بهبود کیفیت ارتباطات در ایام اربعین امسال خبر داده و متذکر شد: مذاکراتی با عراق در زمینه‌ی کاهش تعرفه در حال انجام است.

اتاق خبر: محمدجواد آذری جهرمی شب گذشته در قالب نشستی با خبرنگاران از پیگیری وضعیت ارتباطی ایران و عراق در ایام اربعین سال جاری خبر داد و گفت: اپراتورهای عراقی قول داده‌اند ظرفیت شبکه‌ای خود را نسبت به سال گذشته بهبود بخشند.

وی همچنین از تقسیم کار اپراتورها برای ارتباط‌ دهی مناسب در این ایام یاد کرد و ادامه داد: قرار بر آن است که یکی از اپراتورها مسیر بین نجف تا کربلا را به ارائه‌ خدمات وای فای بپردازد که البته در این زمینه سرمایه‌گذاری از سوی اپراتور ایرانی انجام می‌شود، اما اپراتورهای عراقی نیز همکاری خواهند داشت.

معاون وزیر ارتباطات همچنین یادآور شد: اپراتور دیگر در ارتباط با تامین ارتباطات اینترنتی در مناطق مرزی پیگیری خواهد کرد و بدین ترتیب در مسافت 15 کیلومتر در مناطق مرزی مهران و شلمچه به ارائه‌ی این خدمات خواهد پرداخت.

آذری جهرمی اپراتور دیگر را مسوول ارائه سرویس محتوایی برای کاربران دانست و اظهار کرد: پس از انتشار فراخوان برنامه‌نویسی در این حوزه اپلیکیشن‌های مرتبط با این موضوع مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

وی همچنین از تشکیل کمیته‌ای متشکل از شرکت ارتباطات زیرساخت و اپراتورها برای برقراری ارتباطات مناسب در این ایام خبر داد و اضافه کرد: شرکت ارتباطات زیرساخت ظرفیت مدارات بین‌المللی خود را افزایش داده است و امسال علاوه بر تمرکز بر توسعه و اتصال در خدمات مربوط به ایام اربعین بحث تولید محتوا نیز مورد توجه قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت در بخش دیگری از صحبت‌های خود نیز به برگزاری اولین کنسرت آنلاین با بهره‌گیری از شبکه ملی اطلاعات اشاره کرد و گفت: کنسرت آنلاین سالار عقیلی از سوی شش اپراتور به صورت رایگان برای مشترکان در دسترس قرار گرفته است.

جهرمی آذری این خدمت را در راستای ارائه خدمات محتوای داخلی در بستر شبکه ملی اطلاعات دانست و افزود: پخش آنلاین این کنسرت برای مشترکان هر سه اپراتور موبایل (همراه اول، ایرانسل و رایتل)، مشترکان مخابرات، شاتل و آسیاتک انجام می‌شود.

منبع:ایلنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید