Performancing Metrics

مشترکان پرمصرف آب در گلستان شناسایی می‌شوند | اتاق خبر
کد خبر: 363955
تاریخ انتشار: 19 مرداد 1395 - 03:37
قائم مقام شرکت آب وفاضلاب گلستان گفت: به منظور تحقق اهداف عملیاتی مرتبط با سیاست اقتصاد مقاومتی و کاهش مصرف، مشترکان با مصرف بالای ۲۰ متر مکعب شناسایی می‌شوند.

اتاق خبر: سید منصور هاشمی در چهارمین جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: با همکاری دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی برنامه های نظام مند برای کاهش مصرف انجام می شود.

وی خواستار تسریع در فعالیت ها براساس تکالیف اقتصاد مقاومتی شد و گفت: اصلاح شبکه به منظور کاهش هدر رفت آب در برنامه ششم انجام می شود.

هاشمی با توجه به محدودیت اعتباری تصریح کرد: استفاده از ظرفیت های قانونی، سرمایه گذار و فاینانس داخلی در بخش فاضلاب برای شرکت آب وفاضلاب گلستان اهمیت ویژه ای دارد.

وی تصریح کرد: این شرکت تامین اعتبار از محل تبصره های قانونی برای تعویض کنتور خراب، تعداد انشعاب های غیر مجاز از مناطق و قبوض مختص به مشترکان پر مصرف را در دستور کارقرار داده است.

قائم مقام شرکت آبفای گلستان با اشاره به دستور العمل پروژه اصلاح الگوی مصرف آب شرب افزود: هماهنگی اطلاعات مربوط به برنامه اصلاح شبکه در طول برنامه ششم، ارائه گزارش تحلیلی در خصوص اجرای شبکه انفصالی از طریق فاینانس، شناسایی درآمدهای سرمایه ای حاصل از طرح آفتاب و ارائه اقدامات لازم در بخش های فرهنگی و تبلیغاتی از جمله فعالیت های این شرکت در آینده خواهد بود.

هاشمی مکاتبه با استانداری در خصوص لزوم مدیریت مصرف در بخش مدیریت و اختصاص اعتبار حاصل از آن برای خرید دستگاه های کاهنده مصرف توسط دستگاه های اجرایی، معرفی طرح های اقتصاد مقاومتی در بخش مدیریت مصرف را از دیگر برنامه های شرکت آب وفاضلاب گلستان عنوان کرد.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید