Performancing Metrics

مشکل ملی‌پوشان سرباز حل شد | اتاق خبر
کد خبر: 363967
تاریخ انتشار: 19 مرداد 1395 - 04:29
سروش رفیعی مسافر ایتالیا می‌شود؟
مشکل ملی پوشان سرباز با مساعدت ستاد کل نیروهای مسلح بر طرف شد.

سروش رفیعی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، ‌مهدی تاج درباره مذاکرات فدراسیون فوتبال با نیروهای مسلح، اظهار کرد:  پیرو پیگیری‌ها و جلساتی که برگزار شد و محور آن استفاده از قابلیت‌های کشور برای تیم ملی فوتبال ج.ا.ا بود، خوشبختانه با مساعدت‌های صورت گرفته از سوی ستاد کل نیروهای مسلح این اتفاق افتاد و تیم ملی می تواند از بازیکنان مدنظر خود استفاده کند. 

وی در ادامه افزود: جا دارد از مساعدت های سردار موسی کمالی – رئیس اداره نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار محمدجواد زاده کمند – معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح و سردار مهرعلی باران چشمه – رئیس تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح تشکر و قدردانی کنم. البته تخلفات انجام گرفته در بحث سربازی جای رسیدگی دارد و به جای خود محفوظ خواهد بود، اما ضمن تشکر از همه این عزیزان که حُسن نظر و نگاهی ویژه و ملی به تیم ملی فوتبال کشورمان داشته اند از این پس این بازیکنان می توانند تیم ملی را همراهی کنند.

تنها بازیکن ملی‌پوشی که به دلیل سربازی در یک و نیم سال اخیر مجوز حضور در تیم ملی را پیدا نکرد و همچنان دوران خدمتش ادامه دارد، سروش رفیعی است که با مساعدت ستاد کل نیروهای مسلح این بازیکن هم می‌تواند از این پس تیم ملی را در سفرهای برون مرزی حل کند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید