Performancing Metrics

شرایط استقلال مثل پرسپولیس پارسال است | اتاق خبر
کد خبر: 363974
تاریخ انتشار: 19 مرداد 1395 - 05:15
معینی:
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال از حمایت قاطع این هیات مدیره از سرمربی آبی‌پوشان سخن گفت.

دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، مسعود معینی در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) استقلال گفت: استقلال 70 سال قدمت دارد و همیشه جزو دو تیم محبوب و برتر ایران بوده است. این مسئله شاید تا 200 سال دیگر هم وجود داشته باشد اما اکنون نسبت به نتایج تیم هجمه وجود دارد. از هواداران تشکر می‌کنم که صبر و حوصله دارند و از این تیم که دگرگون شده و کادر فنی و بازیکنانش جوان شده‌اند، حمایت می‌کند.

او ادامه داد: شاید در چند هفته آینده هم نتایج آن طور که دلخواه ماست، رقم نخورد اما مطمئن هستم که آینده این تیم از نظر فنی و مدیریتی بسیار قوی است. همچنین امیدوارم آمدن آقای افتخاری به باشگاه شرایطی را ایجاد کند که تیم با آسودگی خاطر به کارش ادامه دهد.

معینی همچنین گفت: اگر یادتان باشد پارسال پرسپولیس در اوایل فصل وضعیتی مشابه اکنون استقلال داشت ولی با صبر و حوصله‌ی برانکو، آن تیم کم کم حرکت کرد و در حالی که ترکیب جوان‌ شده‌ای داشت به تدریج خود را به بالای جدول رساند. امسال این جریان نصیب استقلال شده است.

او ادامه داد: هیات مدیره صددرصد از کادر فنی حمایت می‌کند. ما همیشه به این کادر و منصوریان اعتماد کامل دارد و ما حتی برای 5 سال بعدی هم برنامه منصوریان را طراحی کرده‌ایم و امیدواریم پروازش از استقلال به سمت جایگاه‌های بهتر از همین تیم باشد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید