Performancing Metrics

۱۶۰روستای شهرستان سقز از نعمت گاز بهرمند می شوند | اتاق خبر
کد خبر: 364011
تاریخ انتشار: 19 مرداد 1395 - 10:09
رئیس اداره گاز ناحیه سقز با بیان اینکه روستاهای شهرستان سقز کم برخوردارترین روستاهای استان از نعمت گاز بوده اند، گفت: ۱۶۰ روستا از نعمت گاز بهره مند می شوند.

اتاق خبر: کمال رضایی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کار گاز رسانی به ۱۴ روستای سقز با اعتبار ۵۰ میلیار ریال در دست اجرا است که امیدست در هفته دولت امسال، شش  روستا از نعمت گاز برخوردار شوند.

وی افزود:  تا پایان سال ۹۱ شهرهای سقز و صاحب و ۶۵ روستا از نعمت گاز برخوردار بودند که در دولت تدبیر و امید و امید ۱۰۹ روستای سقز گازرسانی شده است.

وی اضافه کرد: تعداد مشترکان شهری و روستایی هم از سال ۹۲ تا ۹۵ به ترتیب از ۳۹ هزار و ۶۴۰ و چهار هزار و ۴۴۶ به ۴۹هزار و ۱۱۴ و ۹ هزار و  ۴۵۶  مشترک و به طور کلی از ۴۴ هزار و ۸۸ مشترک به ۵۸ هزار و ۵۷۰  مشترک افزایش یافت.

رضایی با بیان اینکه روستاهای شهرستان سقز از لحاظ برخورداری از نعمت گاز از کم برخوردارترین روستاهای استان کردستان بودند، عنوان کرد: همچنین مراحل تامین اعتبار و تهیه پکیج گازرسانی به منطقه میرده و ۹ روستای بخش سرشیو هم در حال پیگیری و انجام است .

وی با عنوان اینکه دولت یازدهم اهمیت زیادی برای خدمات رسانی در حوزه گازرسانی روستایی و از برنامه های اصلی وزارت خانه نفت است، بیان کرد: گازرسانی  از سال ۹۲ در این شهرستان  روند بسیار افزایشی داشته است .

وی اقدامات گازرسانی در دولت تدبیر و امید را تشریح کرد  و گفت:  روستاهای گازرسانی شده در سال ۹۲  تعداد ۱۵روستا بود که با اعتباری افزون بر۴۵ میلیارد ریال عملیات آن انجام شد و در سال ۹۳ نیز ۳۸ روستا با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال و درسال ۹۴ هم تعداد ۲۸ روستا با اعتبار ۸۵ میلیارد ریال گازرسانی شد.

وی اعلام کرد: با برخورردار شدن ۱۴ روستای در دست اجرا تعداد روستاهای دارای نعمت گاز در شهرستان سقز۱۶۰روستا خواهد رسید.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید