Performancing Metrics

طرح بازیافت بنزین در حوزه ساری اجرا شده است | اتاق خبر
کد خبر: 364069
تاریخ انتشار: 19 مرداد 1395 - 15:31
مدیر شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ساری گفت: اجرای طرح بازیافت و استفاده از بخارات بنزین در پمپ‌بنزین‌ها ۱۰۰ درصد عملیاتی شده است.

اتاق خبر: حسینعلی طالبی پیش از ظهر سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در شرکت توزیع نفت ساری برگزارشد با تبریک هفته خبرنگار اظهارداشت: اجرای طرح بازیافت و استفاده از بخارات بنزین در  پمپ‌بنزین‌ها ۱۰۰ درصد عملیاتی شده است.

وی افزود: طرح کهاب انبار نفت در ۲۱ انبار با ذخیره ۲۴۰ میلیون لیتروهزینه بالغ‌بر ۱۰ میلیارد تومان به‌عنوان انبار استراتژیک انجام خواهدشد و طرح سواپ نفتی مازندران با پیگیری‌های جدی مسئولان به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

طالبی ادامه داد: نفت منطقه ساری جزو پنج انبار بزرگ کشوراست که میزان توزیع فرآورده بنزین سوپر در چهار ماهه سال جاری در آن با رشد سه درصدی به ۳۱۵ میلیون لیتر رسیده است.

وی افزود: میزان توزیع نفت گاز وگازوئیل در سال گذشته ۲۲۶ میلیون لیتر و سال جاری ۲۱۱ میلیون لیتر بوده که به دلیل اجرای طرح پیمایش کاهش داشته است.

وی عنوان کرد: همچنین میزان توزیع نفت کوره در سال گذشته ۵۵۵ میلیون لیتر و در سال جاری ۱۶۵ میلیون لیتر بوده که ۷۰ درصد کاهش مصرف داشته است.

مدیر شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی- ساری بابیان این‌که میزان توزیع گاز سی ان جی در سال گذشته ۹۱ میلیون مترمکعب و درسال جاری ۹۶ میلیون مترمکعب و رشد پنج درصدی داشته است گفت: خانوارهای فاقد گاز طبیعی در ساری ۳۲ درصد و درکل ۵۰استان  هزار خانوار شامل خوش‌نشین وغیره هستند.

طالبی تعدادجایگاهای منطقه ساری تا گلوگاه را ۱۱۵ جایگاه عنوان و خاطرنشان کرد: ۸۵ درصد جایگاه‌های استان دارای رتبه ممتاز هستند و با توجه به مسافرت خیز بودن استان جایگاه‌های توزیع رتبه ممتاز را دارا هستند ...

وی بابیان این‌که چهار جایگاه سی ان جی در استان در حال احداث است افزود: گاز سی ان جی آلودگی زیست‌محیطی کمتری نسبت به بنزین دارد.

طالبی یکی از اقدامات در سال جاری را توزیع کالابرگ دریافت گاز برای خانوارهایی عنوان کرد که فاقد گاز طبیعی هستند وگفت: کالابرگ شهریورماه در بین خانواده‌ها توزیع خواهدشد و از اول آذرماه بر اساس کالابرگ جدید توزیع نفت انجام خواهد شد.

طالبی بابیان این‌که بنزین سواپ سه استان توسط مازندران تأمین می شود گفت: توزیع نفت از طریق نفت‌کش‌ها به این استان‌ها انجام می‌شود و تاکنون نیز نزدیک به ۵۰ میلیون لیتر نفت سفید از مازندران به عراق وافغانستان صادرشده است.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید