Performancing Metrics

بودجه استان تهران 38 هزار میلیارد ریال است | اتاق خبر
کد خبر: 364075
تاریخ انتشار: 19 مرداد 1395 - 16:02
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران کل بودجه عمرانی و جاری استان را در سال 95 حدود 38 هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تهران از نظر حجم اعتبارات تخصیص داده شده در بین استان ها در رتبه هفتم قرار دارد.

اتاق خبر:نعمت الله ترکی عصر دوشنبه در پایان پنجمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران در جمع خبرنگاران افزود: بودجه استان در سه بخش بودجه ملی، ملی استانی شده و استانی تخصیص می یابد.
وی با بیان اینکه بودجه سالانه استان تهران در مقایسه با سال گذشته از رشد 36 درصدی برخوردار است تصریح کرد: در مجموع سهم استان تهران از بودجه جاری کشور حدود 3.4درصد است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران به دستورکار پنجمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان اشاره کرد و گفت: در این نشست گزارشی از اعتبارات جاری و عمرانی شهرستان ها و دستگاه های اجرایی استان در سال جاری ارائه شد.
ترکی خاطرنشان کرد: در نشست امروز تاکید شد که طرح های عمرانی مرتبط با اقتصاد مقاومتی که پیشتر از سوی دستگاه های اجرایی استان تهران مشخص شده است در اولویت تخصیص اعتبارات قرار دارند.
وی یادآور شد: برنامه ششم توسعه استان تهران در نشست بعدی شورای برنامه ریزی استان بررسی خواهد شد.
پنجمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران عصر دوشنبه با حضور استاندار، جمعی از معاونان و مدیران دستگاه های اجرایی استان در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

منبع:ایرنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید