Performancing Metrics

گام محکم خونه به خونه در خط شروع | اتاق خبر
کد خبر: 364172
تاریخ انتشار: 20 مرداد 1395 - 00:35
تیم خونه به خونه مازندران ، یکی از 2 نماینده این خطه در لیگ دسته اول با برد خانگی در برابر تیم استقلال اهواز در نخستین بازی این رقابت ها ، گام اول را محکم برداشت.

اتاق خبر:تیم خونه به خونه در برابر تیمی به برد شیرین خانگی یک بر صفر دست یافت که در سال گذشته گرچه از رقابت های لیگ برتر سقوط کرد ، ولی تیم های قدری را با داشتن بازیکنان جوانش از پیش روی برداشت و شاید اگر لیگ برتر تا چند هفته دیگر ادامه می یافت ، این تیم در رقابت ها ماندگار بود.
اگر چه قضاوت نسبی در مورد خوب یا بد بودن ترکیب تیم خونه به خونه برای فصل جدید این رقابت ها زودهنگام است برای این که دستکم باید 36 دیدار برگزار کند ، ولی تجربه سال قبل تیم پیکان که از قضا سرمربی فعلی خونه به خونه آن تیم را به لیگ برتر رساند، نشان می دهد که تیمی که روزهای اول در اوج باشد می تواند تا پایان نیز این روند را ادامه دهد.
امسال خونه به خونه به یمن تمول مالکانش توانست تغییر اساسی در تیم ایجاد کند و با جذب حداقل 10 تا 12 بازیکن لیگ برتری و به خدمت گرفتن ' علی مرزبان ' یکی از سرمربیان موفق ایرانی حال حاضر در رقابت های لیگ دسته اول به عنوان کادر فنی و مشاوره گرفتن از علی کریمی و مهرداد میناوند ، از ابتدا خود را برای لیگ برتری آماده کرد تا شاید مازندرانی ها را پس از 12 سال به آرزوی تیم داری در لیگ برتر برساند.
مازندران با داشتن 43 بازیکن در لیگ دسته اول از 12 سال پیش که تیم شموشک نوشهر را در لیگ برتر داشت ، تاکنون موفق به تیم داری در سطح اول فوتبال ایران نشد و همچنان در حسرت تیم داری در این رقابت ها باقی مانده است.
سرمربی تیم خونه به خونه بابل گفت که برای لیگ برتری کردن این نماینده مازندران از پیشنهادهای چند تیم لیگ برتری گذشت و به خونه به خونه رسید.
علی مرزبان به روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : مازنی ها با استقبال خوبشان از من احساس خوبی را برای همکاری دو جانبه و تحقق آرزوی 12 ساله مردم این خطه شمال کشور به لیگ برتر در ما زنده کردند و ما صرفا برای لیگ برتر می جنگیم.
وی اضافه کرد : تیم ما روند آمادگی خود را زودتر از تیم های دیگر شروع کرده و با دیدار های دوستانه و برگزاری تور چهارجانبه توانستیم به یک هماهنگی تیمی برسیم و نتیجه خوب آن نیز برد خانگی در برابر تیم قدر استقلال اهواز بود که سال قبل در لیگ برتر حضور داشت.
مرزبان گفت : ما باید شرایط خوب خود را بدون توجه به نتایج سایر تیم های رقیب ادامه دهیم تا بتوانیم با خیال راحت و بدون توجه به اما و اگرها به لیگ برتر برسیم. وی بار دیگر تاکید کرد که صرفا برای رساندن تیم خونه به خونه به لیگ برتر به مازندران و این تیم آمده و همه باید در این اهداف کمک کار تیم و کادر فنی باشند. سرمربی خونه به خونه هواداران را شاخه اصلی برای رسیدن به این هدف دانست و گفت که هواداران می توانند با حمایت همه جانبه از تیم و کمی صبوری در تحقق برنامه و اهداف تیمی به خونه به خونه کمک کنند.
مازندران دو تیم خونه به خونه و نساجی را در لیگ دسته اول دارد . تیم خونه به خونه بازی اول را با برد یک برصفر در برابر استقلال اهواز در بابل خاتمه داد و نساجی مازندران در البرز در برابر اکسین البرز نتیجه را با سرمربیگری محمود فکری مربی سابق تیم استقلال تهران سه بر صفر به حریف واگذار کرد.
در هفته دوم این رقابت ها در هفته جاری تیم خونه به خونه میهمان مس رفسنجان و نساجی مازندران نیز در قائمشهر میزبان تیم نفت مسجد سلیمان است.

منبع: ایرنا

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید