Performancing Metrics

سلفی ورزشکاران کره شمالی و جنوبی و خطر اعدام! | اتاق خبر
کد خبر: 364191
تاریخ انتشار: 20 مرداد 1395 - 02:00
ژیمناست کره شمالی که با ورزشکار کره جنوبی عکس سلفی گرفت ممکن است در بازگشت به کشور خود اعدام شود.

ژیمناست کره شمالی المپیک

به‌ گزارش ‌اتاق خبر، به نقل از ایسنا، ژیمناست کره‌ شمالی که در بازی‌های المپیک ورزشکاری از کره جنوبی را در آغوش گرفته و با او عکس سلفی گرفته است، ممکن است در بازگشت به کشور خود شدیدا تنبیه شود.

عکس سلفی لی اون جو، ورزشکار کره جنوبی  و هونگ اون جونگ، ژیمناست کره شمالی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. این عکس در مرکز ژیمناستیک ریو گرفته شده است.

این عکس نشان دهنده اتحاد بین دو کشوری است که سال‌ها از هم جدا هستند.  بین آنها تنش وجود داشته است. کره شمالی و جنوبی به دلیل مسائل مربوط به انرژی هسته‌ای سال‌ها است که با هم مشکل دارند. ممکن است ژیمناست کره شمالی در بازگشت به خانه شدیدا تنبیه شود و یا حتی اعدام شود.

در کشور کره اتفاقات ساده‌ای تاکنون باعث مرگ افراد شده و جرم محسوب می‌شود. برای مثال تماشای فیلم‌های کره جنوبی یا داشتن انجیل در این کشور جرم محسوب می‌شود. کسانی که با افرادی از کره جنوبی دوستی داشته باشد، در کره شمالی معمولا توبیخ می‌شوند.

یک روزنامه‌نگار که در زمینه کره شمالی کار می‌کند، در این باره گفت: در کره جرم‌های عجیبی وجود دارد. برای مثال فعالیت‌های مذهبی، داشتن تلفن همراه، دزدیدن غذا و ... جرم محسوب می‌شود.

رهبر کره شمالی قبل از بازی‌های  المپیک اعلام کرده است از ورزشکاران این کشور پنج مدال طلا می‌خواهد. این کشور تاکنون تنها یک مدال نقره کسب کرده است.

انتهای‌ پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید