Performancing Metrics

مهر تایید داوران بوکس ایران بر باخت روزبهانی | اتاق خبر
کد خبر: 364196
تاریخ انتشار: 20 مرداد 1395 - 02:20
داوران سه ستاره بوکس ایران رای داوران فدراسیون جهانی در بازیهای المپیک ریو مبنی بر باخت احسان روزبهانی برابر بوکسور هلندی را تایید کردند و گفتند این رای درست بوده است.

احسان روزبهانی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بابک بردبار داور سه ستاره بوکس ایران اظهار کرد: مبارزه احسان روزبهانی را به طور کامل دیدم و هر راند آن را به صورت مجزا تحلیل کردم.احسان روزبهانی در این مبارزه باخت و رای داوران درست بود.

وی در تشریح قضاوت‌ها در راندهای مختلف این مبارزه افزود: احسان روزبهانی در راند اول بدون تردید شکست خورد، در راند دوم دقایق ابتدایی را خوب مبارزه کرد و ضربات خوبی را وارد کرد،‌ اما بعد از آن عقب کشید و سرش را پایین آورد و باعث شد تا امتیاز از دست بدهد و نظر داوران به سمت حریف هلندی بر گردد، در راند سوم هم حریف هلندی مبارزه بهتری را انجام داد و در نهایت هم برنده این مبارزه شد.

داور سه ستاره بوکس ایران با تاکید بر این که رای داوران درباره شکست احسان روزبهانی در این مبارزه کاملا درست بود گفت: روزبهانی از دوستان صمیمی من است،‌ اما باید بگویم که رای داوران مغولستانی، کانادایی و کوبایی در این مبارزه منصفانه بود. روزبهانی زحمت زیادی کشیده بود ولی اگر من هم داور بودم همین رای را اعلام می کردم.

وی افزود: معتقدم بوکسورها علاوه بر تکنیک خوبی که ارائه می کنند باید تاکتیک خوبی هم داشته باشند و به حرف مربیان‌شان گوش کنند. حریف هلندی در این مبارزه خوب ظاهر شد و زمانی که دید دو راند اول را برنده شده زیاد به خودش فشار نیاورد و انرژی اش را برای مبارزات بعدی نگه داشت.

فرزاد صادقپور،‌ دیگر داور سه ستاره بوکس ایران هم در این رابطه به خبرنگار ایسنا گفت:احسان روزبهانی دیر متوجه شد که در چه میدانی است و باید بجنگد. فکر می کنم او مطابق با مبارزاتش در WSB و  APB وارد این مبارزه شد. بوکس آماتور سه راند است و باید از همان ابتدا مبارزه کند،‌ اما در بوکس حرفه ای تعداد راندها بیشتر است و بوکسور وقت برای جبران دارد.

وی افزود: من تمرینات احسان روزبهانی را از نزدیک دیده بودم و می دانم که چقدر زحمت کشیده بود.ای کاش احسان زودتر شروع به حمله می کرد و مشت می زد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید