Performancing Metrics

فرسودگی شبکه عاملی برای بروز خاموشی در تهران | اتاق خبر
کد خبر: 364262
تاریخ انتشار: 20 مرداد 1395 - 11:01
ناظریان گفت: تا الان 50 میلیارد تومان جهت تعمیرات شبکه برق سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و از میزان بودجه ای که در نظر گرفتیم تاکنون بالغ بر 80 درصد محقق شده است.

اتاق خبر: کامبیز ناظریان، معاون بهره برداری و دیسپچینگ شرکت توزیع برق تهران ، درباره نیاز به سرمایه‌گذاری جهت نوسازی و بهینه سازی شبکه و برطرف شدن نقص فنی و همچنین جلوگیری از خاموشی، اظهار داشت: حوادث فنی در تهران اجتناب ناپذیر است زیرا تراکم تجهیزات در شهر تهران بالاست و به دلیل مسائل فنی این حوادث فنی رخ می‌دهد.

وی افزود: آنچه در مباحث فنی و حوادث مهم است نرخ آن بوده و اینکه آیا تحت کنترل و مدیریت شده است یا خیر؟

 ناظریان تصریح کرد: وقوع حوادث به این دلیل است که مصرف به یکباره افزایش زیادی می یابد ، اما نرخ حوادث مهم است که باید تحت کنترل باشد.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که حوادثی که بصورت پراکنده اتفاق می افتد، کنترل یافته و در صدد کاهش آنها حرکت کنیم.

معاون بهره برداری و دیسپچینگ شرکت توزیع برق تهران با بیان اینکه فرسودگی شبکه دلیلی برای افزایش حوادث می‌تواند باشد، یادآور شد:  قطعا اگر شبکه به موقع رسیدگی، بازسازی و بهینه سازی نشده و نقاط فرسوده تعمیر نشود تاثیر بسزایی در افزایش حوادث دارد.

وی اظهار داشت: با تمامی این شرایط با تمهیدات اندیشیده شده در شهر تهران و حجم تاسیسات نرخ حوادث نسبت به سال گذشته کاهشی بوده است.

ناظریان درباره سرمایه‌گذاری در شبکه گفت: سرمایه گذاری برای نوسازی شبکه به این بستگی دارد که در سطح مونتا‍ژ، شبکه فشار ضعیف، شبکه متوسط و یا  فوق توزیع باشد.

وی خاطرنشان کرد: اما در مجموعه ای که برای جلوگیری از حوادث در شبکه های توزیع و بخش تعمیرات برنامه ریزی کردیم این است که تا الان 50 میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده‌ایم و از میزان بودجه ای که جهت پیشگیری از حوادث در نظر گرفتیم تاکنون بالغ بر 80 درصد محقق شده است.

منبع:ایلنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید