Performancing Metrics

تجهیز 24 مرکز باروری کشور | اتاق خبر
کد خبر: 364479
تاریخ انتشار: 21 مرداد 1395 - 13:19
معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تجهیز و تکمیل 24 مرکز ناباروری در راستای اهداف و برنامه های دولت یازدهم برای تشویق به زادآوری در سال جاری خبر داد.

اتاق خبر: محمد حاجی آقاجانی شامگاه چهارشنبه در حاشیه آغاز عملیات اجرایی کلینیک تخصصی بیماران خاص شهرستان بروجن در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که منتقدان دولت، وزارت بهداشت را به ناباروری و کاهش زاد و ولد در جامعه ترغیب می کنند، افزود: این وزارتخانه اقدام های بی سابقه ای برای افزایش زاداوری در سال جاری در دستور کار دارد تا بتواند جامعه را به زادآوری ترغیب نماید.
وی تصریح کرد: در این راستا علاوه بر تجهیز مراکز ناباروری، حمایت و کاهش هزینه های باروری برای زوج های نابارور از جمله برنامه های این وزارتخانه است.
آقاجانی ادامه داد: ترویج زایمان طبیعی، کاهش نرخ سزارین به میزان 6.5 درصد از زمان اجرای طرح تحول نظام سلامت و توقف رشد سزارین و تشویق به زایمان طبیعی پس از 20 سال در دولت یازدهم، ساخت و راه اندازی 366 زایشگاه و بلوک زایمان از دیگر اقدام های این وزارتخانه به منظور افزایش باروری در کشور طی سال های اخیر بوده است.
وی رایگان کردن زایمان طبیعی برای بیمار را دلیلی بر توجه ویژه وزارت بهداشت به ترویج و افزایش باروری عنوان کرد و گفت: برنامه زادآوری با قدرت در این وزارتخانه ادامه دارد.

منبع: ایرنا

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید