Performancing Metrics

اعضای تیم ملی تکواندو و یک قایقران وارد ریو شدند | اتاق خبر
کد خبر: 364657
تاریخ انتشار: 22 مرداد 1395 - 20:41
تکواندوکاران المپیکی و یک عضو تیم ملی قایقرانی که روز گذشته تهران را به مقصد ریو ترک کرده بودند وارد محل برگزاری رقابت‌های المپیک ریو شدند.

اتاق خبر:  تیم‌ملی تکواندو ایران با ترکیب فرزان عاشورزاده، مهدی خدابخشی، سجاد مردانی و کیمیا علیزاده و با هدایت بیژن مقانلو بعنوان سرمربی، مهدی بی‌باک و مهرداد یوسفی بعنوان مربی، سعید مطوری نژاد پزشک و مهرو کمرانی بعنوان مربی کیمیا علیزاده و عادل مجللی به همراه مربی خود در میان استقبال تشریفات کمیته ملی المپیک وارد شهر ریو شدند.

ملی‌پوشان ایران برای شرکت در سی و یکمین دوره بازیهای المپیک، پنجشنبه ساعت ۵ صبح تهران را به مقصد ابوظبی ترک کرده و از آنجا ابتدا به سائوپائولو و سپس عازم ریو دو ژانیرو، شهر محل برگزاری بازیهای المپیک شدند.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کمیته برگزاری، فرزان عاشورزاده در وزن ۵۸- کیلوگرم ۲۷ مردادماه، کیمیا علیزاده در وزن ۵۷- کیلوگرم ۲۸ مردادماه، مهدی خدابخشی در وزن ۸۰- کیلوگرم ۲۹ مردادماه و سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم ۳۰ مردادماه به مصاف رقبایشان می‌روند.

 سی و یکمین دوره بازیهای المپیک با حضور بیش از ۱۰ هزار ورزشکار از ۲۰۶ کشور از ۱۵ تا ۳۱ مردادماه به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار خواهد شد. کاروان ورزش ایران در دوره قبل که به میزبانی لندن برگزار شد با کسب ۱۲ مدال (۴ طلا، ۵ نقره و ۳ برنز) به عنوان هفدهمی دست پیدا کرد.

منبع: مهر

95102

نظرات
ADS
ADS
پربازدید