Performancing Metrics

ترافیک سنگین در آزادراه کرج و جاده چالوس | اتاق خبر
کد خبر: 364679
تاریخ انتشار: 23 مرداد 1395 - 01:16
آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها:
ترافیک در آزادراه تهران-کرج و کرج - چالوس سنگین گزارش شده است.

اتاق خبر: آخرین وضعیت ترافیکی محورهای برون شهری نشان می‌دهد که فشم - تهران، آزادراه کرج - تهران (عوارضی قدیم)، آزادراه کرج - تهران کیلومتر۲۵، آزادراه کرج - قزوین (ترمینال کلانتری)، آزادراه کرج - تهران پل کلاک، چالوس - کرج مقطع پورکان، آزادراه قزوین - کرج (ترمینال کلانتری) با ترافیک نیمه سنگین و آزادراه تهران - کرج کیلومتر۲۵ و کرج - چالوس (بیلقان) با ترافیک سنگین روبرو است.

محدودیت‌ ترافیکی جاده‌های منتهی به شمال تا روز شنبه ۲۳ مرداد

تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۹۵/۰۵/۲۰ الی ساعت ۰۶:۰۰ روز شنبه مورخ ۹۵/۰۵/۲۳ ‌از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع ‌است؛ تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

در محور کندوان‌ تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز جمعه مورخ ۹۵/۰۵/۲۲  از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز جمعه مورخ ۹۵/۰۵/۲۲  از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن‌آباد (دزدبن) به سمت کرج به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

در محور کندوان ‌تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع‌ است.

در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است همچنین تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هفته جاری ممنوع ‌است.

در محور فیروزکوه ‌تردد تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز های چهارشنبه و جمعه هفته جاری از تهران به قائم شهر و بالعکس ‌ممنوع است.

ممنوعیت تردد به دلیل شرایط فیزیکی راه

محور رودان-بندرعباس (مسیر رفت) ‌ واقع در استان هرمزگان‌ از مورخ ۱۲ فروردین ۹۵ تا اطلاع بعدی به دلیل ریزش کوه مسیر مسدود و هدایت بار ترافیکی از مسیر برگشت به صورت دو طرفه امکان‌پذیر ‌است.

محور سی سخت - بیده‌ واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد از مورخ ۲۵ آبان ۹۴ تا اطلاع بعدی‌ با توجه به کوهستانی و برف‌گیر بودن و نبود ایمنی کافی مسیر مسدود اعلام می‌شود.

کمربندی دهلران-اندیمشک ‌واقع در استان ایلام‌ از روز ۲۶ فروردین ۹۵ تا اطلاع بعدی به دلیل بارش شدید باران و آبگرفتگی مسدود و تردد از مسیر جایگزین داخل شهر دهلران انجام می‌شود.

محور رامیان-اولنگ‌ شاهرود واقع در استان‌های گلستان و سمنان‌ از مورخ ۲۹ فروردین ۹۵ تا اطلاع بعدی به دلیل بارش شدید باران و آب گرفتگی مسدود است.

محور جانانلو - خمارلو ‌واقع در استان آذربایجان شرقی از روز ۱۹ مرداد ۹۵ تا اطلاع بعدی به دلیل ریزش کوه‌ مسدود است و تردد از مسیر جایگزین محور قدیم جانانلو – خمارلو انجام می‌شود.

ممنوعیت تردد به‌ تفکیک یا اولویت وسایل نقلیه‌

محور فیروزکوه‌ از مورخ ۲۳ خرداد لغایت ۱۷ شهریور ۹۵ ‌روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۸:۳۰ به غیر از ایام تعطیلات رسمی به دلیل اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت، حد فاصل پل شلمبه تا پل دلیچاهی، از کیلومتر ۰ الی ۴۴ ‌تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

محور سمنان – سرخه ‌واقع در استان سمنان‌ از مورخ ۱۱ مرداد لغایت ۲۰ مرداد ۹۵ به صورت ۲۴ ساعته‌ به‌دلیل اجرای عملیات تکمیل تقاطع غیر هم‌سطح مومن‌آباد در کیلومتر ۵ ‌مسیر مسدود بوده و تردد از کنارگذر احداثی انجام می‌شود.

محور شاهرود – طرود در کیلومتر ۱۰ ‌از مورخ ۱۸ مرداد لغایت ۲۵ مرداد ۹۵ به صورت ۲۴ ساعته به‌ دلیل اجرای عملیات اصلاح ارتفاع پل زیرگذر محور شاهرود-طرود باکمربندی شاهرود ‌مسدود است و تردد وسایل نقلیه سبک از مسیر شاهرود-روستای یونس آباد- قلعه نوخالصه- طرود و تردد وسایل نقلیه سنگین از مسیر شاهرود-دامغان-معلمان-طرود انجام می­‌شود.

محور دماوند ـ فیروزکوه‌ واقع در استان تهران‌ از مورخ ۱۷ مرداد لغایت ۲۰ شهریور ۹۵ ‌روزهای یکشنبه و دوشنبه از ساعت ۸ الی ۱۷ و روزهای سه‌شنبه تا ساعت ۱۲ ‌هر هفته به غیر از ‌ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت حفاظتی پلیمری ‌حد فاصل جابان تا هنرستان کشاورزی آئینه ورزان، تردد همزمان با اجرای عملیات ‌با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

‌در محور هراز از مورخ ۲۳ خرداد تا ۱۷ شهریور ۹۵ ‌روزهای شنبه تا سه‌شنبه هر هفته از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۸:۳۰ ‌به غیر از ‌ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت، حد فاصل گالری امامزاده هاشم تا رودهن، از کیلومتر ۰ الی ۲۰ تردد همزمان با اجرای عملیات‌ با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

در آزادراه کرج-قزوین‌ از مورخ ۶ تیر تا ۲۰ شهریور ۹۵ ‌روزهای شنبه تا سه‌شنبه از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۶ و روز چهار شنبه تا ساعت ۱۲ به غیر از ایام تعطیلات رسمی‌ و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات  نصب نیوجرسی مفصلی در رفوژ میانی‌ (نصب جداکننده)، حدفاصل کیلومتر ۶۳ تا ۷۲ ‌تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور (یک سوم مسیر) انجام می‌شود.

در محور کرج - چالوس (کندوان) ‌از روز ۲۶ تیر تا ۲۰ شهریور ۹۵ ‌روزهای شنبه تا سه‌شنبه از ساعت ۸ تا ۱۷ و روز چهارشنبه تا ساعت ۱۲ هر هفته‌ به غیر از ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات ‌لکه‌گیری و روکش آسفالت‌ حدفاصل‌ تونل کندوان تا میدان امیرکبیر کیلومتر ۰ الی ۷۲ تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط  انجام می‌شود.

مسافران می‌توانند برای دریافت اطلاعات تفصیلی راه‌ها و خلاصه آخرین وضعیت جاده‌ها، عدد ۱۴۱ را به شماره ۱۰۰۰۱۴۱ پیامک کنند و یا با شماره‌های ۱۴۱ و ۸۸۹۲۵۲۵۲ تماس بگیرند.

منبع: مهر

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید