Performancing Metrics

لادن مستوفی: پایان‌بندی «پریا» را مدیر قبلی صدا و سیما تغییر داد | اتاق خبر
کد خبر: 364788
تاریخ انتشار: 23 مرداد 1395 - 17:00
لادن مستوفی در برنامه «خوشا شیراز» درباره تغییر در پایان بندی سریال «پریا» توضیحاتی را ارایه کرد.

به گزارش اتاق خبر، برنامه «خوشا شیراز» امروز جمعه ۲۲ مرداد ماه مهمان لادن مستوفی و امیرحسین آرمان بازیگران سریال «پریا» بود که این شب ها از شبکه سه سیما پخش می شود.

علی ضیاء مجری «خوشا شیراز» در این برنامه که همزمان از شبکه استانی فارس و شبکه پنج سیما پخش می شود درباره «پریا» و داستان آن با بازیگران گفتگو کرد.

وی در بخشی از این گفتگو بیان کرد که بیشترین آمار طلاق در کشور به زوج هایی تعلق دارد که در آنها خانم از طرف مقابل بزرگتر است و یا طرفین همسن هستند.

لادن مستوفی در این برنامه درباره تغییر پایان بندی سریال «پریا» که با نظر سرافراز انجام شده است، توضیح داد: ارشدترین مدیر سازمان صداوسیما یعنی آقای سرافراز با پایان بندی قبلی این سریال مشکل داشت. او می خواست در جریان قصه و نگارش این سریال و قسمت های آینده آن باشد و حتی تصویربرداری سریال به خاطر او حدود سه ماه به تاخیر افتاد. درواقع قرار بود شهریور تصویربرداری «پریا» شروع شود اما ما آبان ماه آن را کلید زدیم.

امیرحسین آرمان نیز در ادامه سخنان مستوفی بیان کرد: البته این سه ماه تاخیر برای من خوب شد چون سر کار دیگری بودم و توانستم به این سریال برسم.

مستوفی نیز با تایید سخن آرمان و اینکه اتفاق خوبی بوده است درباره دلیل بیان تغییر این پایان بندی عنوان کرد: گفتن بعضی از موارد برای مردم ضرری ندارد بلکه ما فکر می کنیم ضرر دارد. اتفاقا شاید تصویر کلی بهتری نسبت به آنچه که در پشت صحنه حال رخ دادن است  و ما هم جزوی از آن هستیم به مخاطب ارایه دهد چون مخاطب فکر می کند برای ما همه چیز در هاله ای از تقدس قرار دارد و ما به شکل زرورق وار کار می کنیم درحالیکه ما هم با همه درگیری های سازمانی و کاری و حتی زندگی شخصی مواجه هستیم.

این بازیگر درباره حضور خود در سریال «پریا» یادآور شد: آخرین تجربه تلویزیونی من سریال «خانه ای در تاریکی» باز هم با اسماعیل عفیفه تهیه کننده بود. بعد از آن جز یک تله تئاتر دیگر با تلویزیون کار نکردم چراکه دوست ندارم در یک قالب تلویزیونی و یا حتی تئاتری و سینمایی جا بیفتم بلکه می خواهم با فاصله باشد. در این چند سال آقای عفیفه از من در کارهای دیگری هم دعوت کرد که نتوانستم در آنها حضور داشته باشم.

وی درباره فیلمنامه «پریا» توضیح داد: هسته اصلی این داستان برای من خیلی خوب و جذاب بود؛ اینکه طرح داستان در زمینه ایدز است و به صورت عاشقانه می شود. قرار بود با یک سری ایده آل ها و پارامترهایی که برای کیفیت کار خوب است پیش برویم، بخشی اجرا شد و بخشی هم محقق نشد. البته خیلی ساده انگارانه است که فکر کنید به صدردصد آنچه پیش بینی فکر می کنید، برسید و حتی اگر به ۷۰ درصد هم نزدیک شوید خوب است.

مستوفی در پایان گفت: ما به همان ۷۰ درصد هم نرسیدیم و می توانست اتفاقات بهتری رخ دهد ولی «پریا» در مجموع تجربه بسیار خوبی برای من بود؛ از کارگردان صمیمی و همراه پروژه گرفته تا همکاران در این کار همه خوب بودند.

برنامه «خوشا شیراز» که به صورت همزمان از شبکه های استانی فارس و شبکه پنج سیما پخش می شود با نیمه تمام ماندن سخنان لادن مستوفی در شبکه پنج به پایان رسید و قرار شد این برنامه از شبکه استانی فارس ادامه پیدا کند.

سریال «پریا» این شب ها به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندکی اسماعیل عفیفه از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.

منبع:مهر

نظرات
| |
2016-08-19 19:48:54

‼️دفاع از مبتلایان ایدز یا حمله به جایگاه پدر؟!


???? فاجعه ای فرهنگی به نام «پریا»❗️


#سریال_پریا که این شبها از رسانه ملی پخش می‌شود در ظاهر یک پیام خوب دارد و آن دفاع از مبتلایان ایدز است.

اما در حاشیه این داستان دو رویداد شدیدا ضد فرهنگی به تصویر کشیده می‌شود:

????اولا تخریب جایگاه پدر و نشان دادن چهره ای کودن، خودخواه و غیرمنطقی از پدران..!

????ثانیا مظلوم نشان دادن جوانی که از بدترین و غیراخلاقی ترین شکل به ایدز مبتلا شده و اعتیاد هم داشته اما داستان طوری طراحی شده که گویا پدر و خانواده اش مقصر بی بند و باری او بوده اند!

❗️جالب اینکه آن جوان در عین حال فردی باغیرت است که برخورد ظالمانه همسر سابق #پریا را تحمل نکرده و همین به ظاهر ظلم‌ستیزی، او را به دردسر می‌اندازد..!

این دو جوان نهایتا چهره‌های مثبت فیلم و پدران آنها چهره های منفی هستند.



پ ن: نمیدانم تا کی قرار است هنرمندانی غرب‌زده با بودجه فرهنگی کشورمان، فرهنگ غلط غربی را به کشور تحمیل کنند؟!

یک زمانی تمام فیلم‌ها درباره ازدواج بود اما نه تنها اثر مثبتی نداشت که آمار طلاق هم چند برابر شد!!

حالا که این هنرمندان وارد موضوعات خانوادگی شدند خدا میداند با فرهنگ غربی که این فیلمها مبلغ آن هستند چه بلایی قرار است بر سر خانواده‌های ایرانی بیاید〰

❓اینجا باید گفت سربازان جنگ نرم کجا رفتند؟! چرا دغدغه های فرهنگی رهبر انقلاب فراموش شد؟!

????حداقل این پیام را منتشر کنیم و اعتراض خودمان را با یک تماس به صداوسیما انتقال دهیم.
https://telegram.me/atashan
ADS
ADS
پربازدید