Performancing Metrics

هرچه زمان جلوتر می‌رود، بازیگران ماندگار کمتر می‌شوند | اتاق خبر
کد خبر: 364793
تاریخ انتشار: 23 مرداد 1395 - 17:42
این کارگردان گفت: مردم حتی در زمان گرانی بلیت‌ها هم سالن‌ها را خالی نمی‌گذارند که نشان دهنده استقبال بالای جامعه از کنسرت‌ها است.

به گزارش اتاق خبر، حبیب اسماعیلی، کارگردان  در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه به رفتن به کنسرت علاقه دارید، اظهار داشت: هر از چند گاهی به کنسرت می روم و اینکه می‌بینیم مردم حتی در زمان گرانی بلیت‌ها هم سالن‌ها را خالی نمی‌گذارند، نشان دهنده استقبال بالای جامعه از کنسرت ها است.  

 
وی افزود: امیدوارم مسئله هنر به اندازه‌ای توسعه پیدا کند که مردم واقعا سرگرمی داشته باشند و از آن استفاده کنند.       
   
اسماعیلی اظهار داشت: ما در هر صورت در زمینه‌های مختلف نیاز به نیروی جوان داریم و نمی‌توانیم منکر این قضیه بشویم، البته ممکن است که این نیروی جوان با امکاناتی که در دسترسش قرار گرفته بتواند در عرصه‌ای که وارد آن شده فعالیت کند اما جایگزین گذشتگان نمی‌شود.  
              
 این تهیه کننده ادامه داد: با مروری به عرصه بازیگری متوجه می‌شویم هر چه زمان جلو می رود، بازیگران ماندگار کمتر می‌شوند، البته این بدان معنا نیست که بازیگر خوب نداریم. این امر در مورد خوانندگی هم صدق می‌کند، یعنی با نگاهی به گذشته متوجه می‌شویم که هم اکنون نیز جوانان آثار خوانندگان قدیمی را گوش می‌دهند.  
                                    
وی در پایان اشراف خوانندگان جوان به تکنیک را رمز ماندگاری آنها دانست و خاطرنشان کرد: خوانندگان اگر بتوانند با انتخابهایشان ماندگارتر بشوند، تاثیر بسزایی در موسیقی کشورمان خواهند داشت.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
نظرات
ADS
ADS
پربازدید