Performancing Metrics

به خاطر بایرن مونیخ به رئال پاسخ منفی دادم | اتاق خبر
کد خبر: 364878
تاریخ انتشار: 24 مرداد 1395 - 03:47
آلابا:
ستاره اتریشی بایرن مونیخ تاکید کرد برای ماندن در این تیم پیشنهاد خوب رئال مادرید را رد کرده است.

داوید آلابا

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رئال مادرید به جذب داوید آلابا علاقه بسیار زیادی داشت. با این حال این بازیکن تصمیم گرفت که در بایرن بماند و قرارداد خود را با این باشگاه تا سال 2021 تمدید کرد.

آلابا درباره این سوال که چرا در بایرن ماندنی شد و با وجود پیشنهاد خوب رئال این تیم را ترک نکرد، به صحبت پرداخت و گفت: پیشنهاد بسیار خوبی داشتم با این حال در بایرن مونیخ ماندنی شدم چراکه احساس می کنم در بهترین تیم جهان بازی می کنم. در بایرن بسیار راحت هستم و به همین خاطر هم بدون درنگ قرارداد خود را تمدید کردم.

هافبک اتریشی بایرن مونیخ ادامه داد: تنها 24 سال دارم اما خوشبختانه چند سالی است در بایرن مونیخ بازی می کنم. به یکی از باتجربه ترین بازیکنان این تیم تبدیل شدهم و این باعث می شود مسئولیتم در این تیم سنگین‌تر شود. در شرایط خوبی به سر می برم و آماده هستم تا بهترین بازی‌هایم را با پیراهن بایرن به نمایش بگذارم.

آلابا بازیکنی است که در دوران مربیگری پپ گواردیولا در بایرن مونیخ در چند پست بازی کرد. او در پاسخ به  این سوال که در تیم آنچلوتی دوست دارد در چه پستی بازی کند نیز اظهار کرد: توان بازی کردن در چند پست را دارم و این را آنچلوتی هم به خوبی می داند. در این باره با هم صحبت کردیم اما اگر قرار باشد انتخاب کنم، دوست دارم در جناح چپ با فرانک ریبری همکاری داشته باشم. سال‌هاست که با هم بازی می کنیم و چشم بسته همدیگر را در میدان پیدا می کنیم.

ستاره اتریشی بایرن مونیخ در پایان سخنان خود درباره دیدار حساس برابر بوروسیا دورتموند در سوپر جام آلمان هم عنوان کرد: بازی بسیار خاصی خواهد بود به ویژه اینکه قرار است با همبازی پیشینم یعنی ماریو گوتسه رودررو شویم. این دیدار بین بهترین تیم های آلمان است. آغاز بسیار  خوبی پیش از شروع بوندسلیگا خواهد بود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید