Performancing Metrics

به دنبال قهرمانی و جاودانه شدن هستیم | اتاق خبر
کد خبر: 364880
تاریخ انتشار: 24 مرداد 1395 - 03:55
کلوپ:
سرمربی آلمانی لیورپول تاکید کرد که تیمش به دنبال تاریخ سازی در فصل جدید رقابت های لیگ برتر انگلیس است.

یورگن کلوپ

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، در حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی هفته نخست رقابت های لیگ برتر انگلیس، فردا (یکشنبه) دو تیم لیورپول و آرسنال برابر هم می‌ایستند و قرار است که این دیدار در ورزشگاه اختصاصی توپچی ها برگزار شود.

یورگن کلوپ در مورد این دیدار گفت: می خواهیم فصلی را رقم بزنیم که هواداران لیورپول برای مدت‌ها در ذهن داشته باشند. می خواهیم 50-60 سال دیگر ما را به خاطر داشته باشند. دوست دارم هواداران لیورپول تیم من را قهرمان ببینند و نام خود را برای همیشه جاودانه کنیم. این هدف من در لیورپول فصل کنونی است.

او ادامه داد: اگر نتوانیم تاریخ ساز شویم، چیزی را به دست نیاوردیم. باید بهترین لیورپول تاریخ را به نام خود به ثبت برسانیم. می خواهم چنان بازی کنیم که وقتی بازیکنان به بازی‌های خود نگاه می کنند، احساس غرور کنند و به خود ببالند. برای دیدن چنین بازی‌هایی به صبر و روحیه جنگندگی در میدان لازم است. تسلیم شدن، خارج از فرهنگ ماست و تا پایان خواهیم جنگید.

سرمربی آلمانی لیورپول در ادامه درباره بازی برابر آرسنال و وضعیت دنیل استاریچ و جیمز میلنر ،‌ دو ستاره با تجربه تیمش نیز بیان کرد: در گام نخست باید برابر آرسنال به میدان برویم. بدون شک بازی سختی پیش رو خواهیم داشت،‌ اما آماده هستیم. وضعیت میلنر در هاله‌ای از ابهام است و نمی توانم به صورت دقیق درباره او حرف بزنم. منتظر گزارش کادر پزشکی تیم هستم. او چند دیدار اخیر را از دست داده است و این باعث شده تا از نظر بدنی در شرایط خوبی نباشد اما استاریچ در وضعیت بهتری قرار دارد و می تواند تیم را همراهی کند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید