Performancing Metrics

سختکوشی رونالدو الگویم است | اتاق خبر
کد خبر: 364883
تاریخ انتشار: 24 مرداد 1395 - 04:21
جهانبخش:
علیرضا جهانبخش گفت: از کارلوس کی‌روش چیزهای بیشتری از حضور در لیگ هلند یاد گرفته‌ام. او همچنین از سختکوشی رونالدو به عنوان الگویی برای پیشرفتش نام برد.

علیرضا جهانبخش

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی آلکمار در گفت‌وگو با سایت آسیا چنل در مورد موضوعات مختلفی صحبت کرد که در زیر می‌خوانیم.

* به نظر می‌رسد بازی‌های زیادی در آلکمار در این فصل داشته باشید؟ موفق شدید تیم یونانی را در لیگ اروپا شکست دهید و چندین بازی پیش‌فصل نیز داشته‌اید. نظرتان درباره این بازی‌ها چیست؟

 بله فصل دشواری برای ماست. خبر خوب این است که تیم ما کامل است و از همان ابتدا تمامی بازیکنان در ترکیب تیم حضور داشتند. به همین خاطر ما توانستیم در مقابل تیم یونانی نتیجه خوبی کسب کنیم. امیدوارم که این روند خوب ما ادامه داشته باشد و بتوانیم در ادامه موفق‌تر عمل کنیم.

* در بازی‌های دوستانه یک گل و یک پاس گل داده‌اید. ارزیابی شما از عملکرد فنی‌تان چیست؟

بله خوشبختانه آمادگی خوبی داشتم. فصل گذشته وقتی به آلکمار پیوستم مصدوم بودم و به همین خاطر نتوانستم زیاد موفق باشم ولی الان در شرایط خوبی قرار دارم و مطمئنم در ادامه فصل می‌توانم مفید باشم.

* در رده‌بندی برترین بازیکنان آسیایی حاضر در فوتبال اروپا در رده دوم قرار گرفته‌اید، نظرتان در این باره چیست؟

من از نیم‌فصل دوم خودم به خوبی راضی هستم و فکر می‌کنم ما فصل گذشته بعد از تعطیلات کریسمس عملکرد خیلی خوبی داشتیم و توانستیم بازی‌های پی در پی را با برد به پایان برسانیم و به همین خاطر از عملکرد خودم و تیمم راضی هستم. ما در آلکمار بازیکنان خوبی داریم و امیدوارم که امسال بهتر از سال قبل باشیم و حتی بتوانیم برای قهرمانی در لیگ نیز تلاش کنیم و به جایگاه بهتری برسیم.

* نظر شما درباره پیوستن به تیمی بزرگتر خصوصاً لالیگا و لیگ برتر چیست؟ فوتبال هلند شرایط خوبی دارد و یکی از بهترین لیگ‌های اروپا را دارد و طبیعتاً اگر شما در این لیگ خودتان را نشان دهید می‌توانید به تیم‌های بزرگتری هم بروید.

برای من خیلی مهم است که پیشرفتم را ادامه دهد و بتوانم بهتر از قبل شوم. من در فوتبال هلند با مربیان زیادی کار کرده‌ام. مهمترین چیزی که اینجا یاد گرفته‌ام نظم و انضباط است. اینجا مدیریت با فوتبال ایران تفاوت دارد. امکانات خوبی اینجا است و به همین خاطر شرایط برای پیشرفت بازیکنان مهیاست.

* چرا تعداد بازیکنان ایرانی حاضر در اروپا کمتر می‌شود و بازیکنان کره‌ای و ژاپنی بیشتر می‌شوند؟

فوتبال در حال پیشرفت است و فکر می‌کنم کره و ژاپن خیلی خوب خودشان را با فوتبال روز دنیا وفق می‌دهند و به همین دلیل بازیکنان زیادی را در اروپا دارند و این مایه ناراحتی و تاسف است که تعداد بازیکنان ایرانی کم می‌شود.

* قبلا از کریستیانو رونالدو به عنوان الگوی خود نام برده‌ای درست است؟ همچنین برایمان از کارهایی که در اوقات فراغت انجام می‌دهید بگویید؟

بله. رونالدو بازیکنی است که به سختکوشی معروف است و با سختکوشی به این مرحله رسیده، به همین خاطر الگوی خیلی از بازیکنان است. در اوقات فراغت هم با دوستانم هستم، به مسافرت می‌روم و پلی‌استیشن بازی می‌کنم.

* پیشرفت خود را در فوتبال مدیون لیگ هلند می‌دانی یا کارلوس کی‌روش؟

من همیشه سعی کردم چیزهای زیادی بیاموزم و مثل خیلی از بازیکنان دیگر هم از کی‌روش چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام و باید بگویم آموخته‌هایم از کی‌روش بیشتر از آموخته‌هایم از حضور در لیگ هلند است.

* نظرتان درباره قرعه ایران در جام جهانی و صعود مستقیم به این رقابت‌ها چیست؟

من فکر می‌کنم باید متمرکز شویم و تلاشمان را برای صعود و پیشرفت از گروه‌مان بگذاریم و باید از بازی اول برای صعود تلاش کنیم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید