Performancing Metrics

بیانیه شرکت بهنام پیشرو کیش نسبت به وجود مشکلات در اداره باشگاه نفت | اتاق خبر
کد خبر: 364890
تاریخ انتشار: 24 مرداد 1395 - 05:02
شرکت بهنام پیشرو کیش در پی برخی مسائل به وجود آمده و بلاتکلیفی ها با انتشار اطلاعیه ای خواهان رفع مشکلات و موانع به وجود آمده در اداره باشگاه نفت شد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا،  شرکت بهنام پیشرو کیش در پی برخی مسائل به وجود آمده و بلاتکلیفی ها با انتشار اطلاعیه ای خواهان رفع مشکلات و موانع به وجود آمده شد و ضمن اشاره به برخی اقدامات انجام شده برخلاف توافقات، تاکید کرد نسبت به تعهدات خود کاملا پایبند است.

در اطلاعیه بهنام پیشرو کیش آمده است: شرکت بهنام پیشرو کیش که به خاطرمشکلات به وجود آمده و تردیدهای موجود روند تعیین تکلیف بدهی ها را متوقف کرده به همین خاطر مورد هجمه هایی قرار گرفته و به رغم سکوت همه جانبه و صبوری بر خود لازم می داند برای روشن شدن افکار عمومی و رفع برخی تردیدها مطالبی را بیان نماید.

1-شرکت بهنام پیشرو کیش در شرایطی که راه های درآمدزایی در فوتبال ایران به نوعی بسته شده و باشگاهداری و تیم داری در فوتبال صرفه اقتصادی ندارد به رغم متضرر شدن 15 میلیاردی در ماجرای اسپانسری پرسپولیس و فسخ یک طرفه قرارداد، در پروسه واگذاری موسسه فرهنگی ورزشی نفت تهران شرکت کرده و با توجه به دغذغه های جامعه فوتبال، رسانه ها و مسوولان و همچنین دیدگاه های مالکین شرکت بهنام پیشرو کیش نام این تیم ریشه دار و قدیمی را حفظ کرده و متعهد شده نفت با قدمتی نزدیک به 50 سال در تهران به حیات خود ادامه دهد تا در ورای تغییر نام و انتقال آن به شهری دیگر شاهد از بین رفتن نام تیم فوتبال نفت تهران،انحلال باشگاه و هویت این تیم باسابقه و ریشه دار نباشیم. در این میان اما متاسفانه به جای حمایت از بخش خصوصی که هرگز نمی تواند با سرمایه گذاری در فوتبال به درآمدزایی برسد شاهد اقداماتی متعدد بر علیه شرکتبهنام پیشرو کیش و همچنین کارشکنی های بسیار بوده ایم که در صورت ضرورت همه آنها را بدون پرده پوشی و برای اثبات ادعای مطرحشده رسانه ای خواهیم کرد. اما در شرایط فعلی ترجیح می دهیم از بیان همه اتفاقات ناخوشایند پرهیز نموده و به تلاش های خود برای رفع مشکلات و موانعادامه دهیم.

2-شرکت بهنام پیشرو کیش پس از توافقات و انعقاد قرارداد اقدام به جذب سرمربی کارآمد و توانمندی کرده و تیم نیز بر اساس نظرات سرمربی شکل گرفته و آماده شرکت در مسابقات شده هر  چند که برخی جریانات خاص از همان بازی نخست و حتی تا ساعاتی قبل از مسابقه با استقلال، طی مکاتبات و تماس هایی که با فدراسیون فوتبال داشته و به دنبال جلوگیری از به میدان رفتن تیم نفت با مدیریت شرکت بهنام پیشرو کیش بودند. متاسفانه از این دست اتفاقات بسیار رخ داده و ما از روزی که امورات باشگاه را در دست گرفتهایم شاهد برخی اقدامات از سوی برخی بوده ایم که ظاهرا مخالف واگذاری بوده و از همان روز نخست به بیان مطالبی پرداخته و مواضعی داشتند که به نوعی اقداماتی علیه قرارداد و توافقات محسوب می شد. در ادامه کارشاهد آن بودیم که این طیف دست به اقداماتی رسمی و جدی زدند که نشان دهنده مخالفت آنها با اداره باشگاه نفت تحت مدیریت شرکت بهنام پیشرو کیش است. این اقدامات تردیدهای کاملا جدی را نسبت به ادامه فعالیت با تمام توان برای ما ایجاد کرد.  در این باره نیز در صورت لزوم با ارائه اسناد و مدارک بیشتر سخن خواهیم گفت.

3-شرکت بهنام پیشرو کیش پس از معرفی سرمربی و بستن تیم با همه نفرات فصل گذشته که در تیم مانده اند (به جز 4 بازیکن) تسویه حساب کرده و مطالبات آنها کهبالغ بر 70 درصد قرارداد فصل گذشته شان بود راپرداخت کرده، همچنین بابت فصل جدید نیز به اغلب بازیکنان 20 درصد قرارداد پرداخت کرده ایم. به موازات این پرداختی ها تلاش های ما برای تعیین تکلیف بدهی ها و توافق با طلبکاران آغاز شد اما متاسفانه در این رهگذر شاهد ایجاد موانع و مشکلات متعددی بوده ایم. مشکلاتی که به خاطر آرامش تیم آن را رسانه ای نکرده و سعی کرده ایم با خویشتن داری و صبوری در قبال مشکلات به وجود آمده و برخی ناملایمات، مرتفع شدن آنها را از طریق مسوولین شاهدباشیم. این مشکلات اما به رغم مکاتبات متعدد و پیگیری های فراوان ما نه تنها مرتفع نشده بلکه هر بار مشکل جدیدی به وجود آمده است و همین قضیه تردید های ما از آینده کاری خود در این باشگاه را بیشتر می کند. منطقی است در چنین شرایطی فعلا روند تعیین تکلیف و پرداخت بدهی را متوقف کرده و به رفع و رجوع امورات تیم های بزرگسالان و پایه اکتفا نماییم و البته امیدوار باشیم که مشکلات موجود هر چه زودتر با درایت مسوولین وزارت و شرکت نفت مرتفع شود تا به واسطه اطمینان 100 درصدی اقدام به توافق و تعیین تکلیف با طلبکاران نماییم.

4-به طلبکاران حق می دهیم که پیگیر مطالبات خود بوده و معتقدیم این بلاتکلیفی های حقوقی و  اداری که برای ما به وجود آمده نهایتا ارتباطی به این عزیزان پیدا نمی کند و آنها می بایست طبق قرارداد حق و حقوق خود رادریافت نمایند. بر این باوریم آنها نیز با آگاهی از این اتفاقات و رخدادها، به واسطه تعلق خاطری که به باشگاه نفت دارند پس از بررسی همه مسایل حق را به ما خواهند داد و در چنینشرایطی صبوری خواهند کرد تا پس از رفع موانع اقدام به پرداخت مطالبات آنها نماییم. این شرکت متاسفانه در چنین شرایطی مورد هجمهبرخی طلبکاران قرار گرفته اما در قبال این مصاحبه های تند،اتهامات بی پایه و اساس و مطالب کذب و انتشار برخی اخبار و گزارشهای غیر واقع، صبوری کرده و تاکنون هیچاقدامی حقوقی نیز در قبال تهمت های ناروا و تخریب همه جانبه شرکتبهنام پیشرو کیش نکرده است. اما به طورکلی نطقی نیست که برخی طلبکاراندر سایه مشکلات موجود تندترین جملات را به زبان آورده و برای دریافت حق و حقوق خود اتهاماتی را وارد نمایند که هیچ پایه و اساسی ندارد.

5-شرکت بهنام پیشرو کیشصراحتا اعلام میدارد که متاسفانه براساس قرارداد و توافقات مکتوب به برخی تعهدات در قبال شرکت عمل نشده و نامه هایی نیز دریافت کردیم که بر اساس آن توافق و تعیین تکلیف بدهی ها  برای ما مقدور و میسر نبوده است. مشکلات به وجود آمده و نامه های دریافتی به گونه ای بوده که اطمینان خاطر این شرکت از مالکیت باشگاه پس از پرداخت بدهی ها را صلب کرده است.

6-شرکت بهنام پیشرو کیشعلاوه بر موارد فوق طی این مدت با اتفاقات بسیار دیگری مواجه بوده که هیچ یک از آنها را رسانه ای نکرده است چرا که این شرکت همواره بر اخلاق مداری و پرهیز از هیاهو و جنجال تاکید داشته و حال نیز نمی خواهد بر اساس هر اتفاق و هجمه ای عکس العمل نشان داده و دست به مقابله به مثل یا برخوردهای قانونی و قهری بزند. متاسفانه بداخلاقی های بسیاری از سوی برخی افراد صورت گرفته است که در صورت برخورد قانونی تبعات بسیاری برای آنها خواهد داشت از جمله این موارد می توان به جعل نامه و امضاها و برخی اقدامات ناشایست دیگر اشاره کرد. شرکت بهنام پیشرو کیش همچنان صبر پیشه کرده اما در صورت لزوم همه این موارد را رسانه ای خواهد کرد تا مشخص شود ادعاهای مطرح شده همگی مستند و با مدرک بوده و همچنین روشن شود تا برخی دست به چه کارهایی می زنند تا به این شرکت و بخش خصوصی در فوتبال آسیب بزنند.

7-شرکت بهنام پیشرو کیش امروز با ارسال نامه ای به طرف قرارداد درخواست کرده طی 72 ساعت آینده جلسه ای بین مالکان این شرکت و نماینده تام الاختیار عالی ترین مقام مجموعه نفت برگزار شود تا نسبت به رفع شبهات و موانع موجود و تعیین تکلیف اقدام شود. امیدواریم این نشست هر چه زودتر برگزار شود تا در سایه شفاف سازی و حل مشکلات، ما نیز به تعهداتی که در قبال طلبکاران طبق قرارداد داریم اقدام نماییم. بر این باور هستیم آنهایی که در گذشته با باشگاه نفت همکاری داشته و امروز مطالباتی دارند اغلب جوان های قهرمان این مرز و بوم هستند که به واسطه عدم دریافت بخش اعظمی از حق و حقوق خود با مشکلاتی در زندگی شخصی مواجه شده و چه بسا برخی در سایه همین فشارها اقدام به مصاحبه های تندی نمایند. امیدواریم جلسه با نماینده تام الاختیار وزارت نفت نشست سازنده ای بوده و شاهد رفع همه مشکلات باشیم تا نه تنها برای تعیین تکلیف بدهی ها بلکه بر اجرای سایر برنامه ها و اهداف خود با قدرت بیشتری عمل کرده و بدون نگرانی از آینده و بلاتکلیفی های فعلی به فعالیت خود ادامه داده و بتوانیم انتظارات خانواده بزرگ موسسه نفت را بر آورده کرده و برای رسیدن به اهداف مد نظر موفق باشیم. امیدواریم مسوولین محترم وزارت نفت با بررسی همه مسایل و جوانب در جلسه ای که برگزار می شود تصمیمات گره گشایی اتخاذ کرده و بلاتکلیفی ها و مشکلات به وجود آمده را مرتفع نمایند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید