Performancing Metrics

مرگ 9 غیرنظامی در حمله خمپاره ای و موشکی تروریست ها به حلب | اتاق خبر
کد خبر: 364959
تاریخ انتشار: 24 مرداد 1395 - 16:16
یک منبع آگاه در پلیس سوریه اعلام کرد که در حمله خمپاره ای و موشکی گروههای تروریستی به محله های مسکونی حلب، 9 غیرنظامی کشته شدند.

اتاق خبر: گروه های تروریستی روز گذشته (شنبه) محله های 'صلاح الدین'، ' الحمدانیه' و 'الزهرا' را هدف حمله قرار دادند که در این حملات 9 غیرنظامی کشته و 22 نفر زخمی شدند.
براساس این گزارش، در این حملات تروریستی به محله 'الاعظمیه' حلب نیز شماری زخمی شدند.
ده ها تروریست گروه موسوم به «جیش الفتح» روز گذشته با هدف نفوذ به محله پرجمعیت بخش قدیمی حلب، قصد داشتند با شکستن خطوط دفاعی اولیه نیروهای سوریه وارد این مناطق شوند که نیروهای ارتش سوریه مانع از آن شدند.
اتاق عملیات نیروهای سوریه قبل از شروع عملیات توانست به طور دقیق از اهداف تروریست ها آگاه شود و قبل از شروع عملیات، آنها را با شلیک دهها موشک و خمپاره هدف قرار دهد.
هدف اصلی تروریست ها مناطق مسکونی الحمدانیه، سیف الدوله و الاعظمیه بود که با شلیک خمپاره به این مناطق یک نفر کشته شد و شماری زخمی شدند.
منطقه الحمدانیه یکی از امن ترین مناطق حلب است که بعد از سلطه عناصر تروریست بر مناطقی در جنوب حلب، امروز هدف حملات خمپاره ای قرار گرفت.
بیش از پنج سال قبل آمریکا در راس گروهی از کشورهای غربی عربی، تندروترین تروریست ها از کشورهای مختلف جهان حتی اروپایی را در گروه های داعش، جبهه النصره، احرارالشام و جیش الاسلام با حمایت های مالی، تسلیحاتی و اطلاعاتی سازمان داد و برای جنگ شهرها به سوریه گسیل کرد که مرگ ده ها هزار نفر به ویژه زنان و کودکان، آوارگی میلیون ها نفر و نابودی تقریبا تمامی زیرساخت ها این کشور را در پی داشته است.

منبع: ایرنا

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید