Performancing Metrics

فدراسیون کبدی 4 میلیارد ریال برای استعدادیابی هزینه می کند | اتاق خبر
کد خبر: 365091
تاریخ انتشار: 25 مرداد 1395 - 07:38
رئیس فدراسیون کبدی گفت: 4 میلیارد ریال اعتبار توسط وزارت ورزش و جوانان برای استعداد یابی به این فدراسیون اختصاص داده شد.

اتاق خبر:محمد رضا مقصودلو روز یکشنبه در مجمع سالیانه هیات کبدی خراسان شمالی در بجنورد اظهار کرد: این مبلغ جهت شناسایی و کشف استعدادهای رشته کبدی در سراسر کشور اختصاص یافته است که تمام نقاط کشور را تحت پوشش قرار می دهیم.
وی از احداث چهار خانه کبدی در کشور خبر داد و افزود: هم اکنون 18 خانه کبدی در کشور به فعالیت مشغول هستند که این عدد تا پایان سال به 22 خانه می رسد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به این که رشته کبدی یکی از رشته های مدال آور در سطح آسیا و جهان است تمام سعی ما بر این است تا با یک برنامه ریزی درست و همفکری با دیگر کشورها، شاهد حضور این رشته در المپیک 2024 باشیم.
وی از برگزاری مسابقات جهانی کبدی در 16 مهر ماه سالجاری به میزبانی احمد آباد هندوستان خبر داد و گفت: 6 بازیکن از ایران در لیگ های مطرح هندوستان حضور دارند و زمینه حضور 6 بازیکن دیگر نیز در این لیگ مطرح فراهم شده است.
رئیس هیات کبدی خراسان شمالی نیز در این نشست ضمن ارائه گزارش عملکرد هیات در سال گذشته گفت: خراسان شمالی در سال 94 با 13 پله صعود در جایگاه شانزدهم کشور ایستاد که امیدواریم با حمایت های بیشتر فدراسیون و اداره کل در سال 95 شاهد رشد و رونق بیشتر این رشته در بین جوانان باشیم.
ناصر جوانمرد، نبود مربی بانوان و سالن اختصاصی تمرین کبدی را از جمله مشکلات این هیات عنوان کرد و افزود: در سال 94 دوره های مربیگری و داوری درجه 3 در استان برگزار شده و خراسان شمالی در مسابقات لیگ کشوری نیز در جایگاه ششم قرار گرفته است.
استان 925 هزار نفری خراسان شمالی با 23هزار ورزشکار بیمه ای و43 هیات ورزشی، سرانه فضای ورزشی کمتر از 34 سانتی متر مربع دارد.

منبع:ایرنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید