Performancing Metrics

اصلاحیه لایجه بوجه 95 در دستور کار مجلس است | اتاق خبر
کد خبر: 365186
تاریخ انتشار: 25 مرداد 1395 - 17:39
معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: اصلاحیه لایحه بودجه 95 برای تصویب نهایی در دستور کار مجلس شورای اسلامی است.

اتاق خبر:حسینعلی امیری اظهار امیدواری کرد با تصویب بودجه 95 در سال جاری و با پشتیبانی همه جانبه دولت گام های مهمی در زمینه اقتصاد مقاومتی و توسعه پایدار کشور برداشته شود.
وی بیان کرد: دولت تدبیر و امید تاکنون با ارائه لوایح و قوانین متعدد به مجلس برای رفع موانع و لغو برخی از قوانین دست و پاگیر گام های بلندی برداشته است.
امیری با بیان اینکه دولت و مجلس با هم تعامل مثبت دارند گفت: مجلس شورای اسلامی همکاری مناسبی با دولت در بررسی لایحه بودجه سال 95 کشور داشته است.
معاون پارلمانی رئیس جمهوری در خصوص روابط مجلس و دولت در دوره جدید گفت: خدمت به مردم و کشور از اهداف مشترک مجلس و دولت است و در چنین شرایطی قطعا 2 قوه همکاری و تعامل خوبی با هم دارند.
امیری ابراز کرد: دولت یازدهم برنامه های خود را بر مبنای اقتصاد مقاومتی برنامه ریزی کرده و با اجرای این سیاست به دنبال رفع مشکلات و معضلات کشور است.
وی اظهار داشت: رشد و توسعه اقتصادی کشور با هدف رفع معضلات و مشکلات ناشی از آن، از مهمترین برنامه های کاری دولت یازدهم است.
معاون پارلمانی رئیس جمهوری با بیان اینکه دولت تدبیر و امید یک دولت قانونمدار است گفت: گزارش رئیس جمهوری در جمع مردم کهگیلویه و بویراحمد شفاف و صادقانه بوده است.
کاروان تدبیر و امید از 24 دی سال 92 تاکنون به استانهای خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام ، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، خراسان جنوبی ، بوشهر، اصفهان، قم، گیلان ، فارس، آذربایجان شرقی، شهرستانهای استان تهران (شهریار ، ملارد و قدس، اسلامشهر، ری، رباط کریم و بهارستان)، خراسان شمالی، کردستان، همدان، مازندران، یزد، سمنان، کرمان، آذربایجان غربی و کرمانشاه سفر کرده است.
رئیس جمهوری و هیات دولت در سی امین سفر استانی روز یکشنبه 24مرداد 95 به کهگیلویه وبویراحمد سفر کردند.
منبع: ایرنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید