Performancing Metrics

بومی سازی سیستم های نرم افزاری بانک ها و صنایع | اتاق خبر
کد خبر: 365265
تاریخ انتشار: 26 مرداد 1395 - 09:23
مدیر شرکت توسعه ریز کامپوتر در گفت و گو با اتاق خبر تاکید کرد
مدیر عامل شرکت توسعه ریز کامپیوتر ایران ضمن معرفی این شرکت گفت: بزرگترین هدف این شرکت بومی سازی سیستم هایی است که لازمه فعالیت های کلان در سیستم های تخصصی مانند بانک ها و مجموعه های صنعتی هستند که بدون سیستم های مکانیزه امکان فعالیت ندارند.

اتاق خبر، گروه اقتصادی: جواد میرزا زاده در خصوص معرفی شرکت ریز کامپیوتر ایران بیان کرد: بیشترین فعالیت شرکت توسعه ریز کامپیوتر ایران در زمینه غیر مین فریم است و باتوجه به این موضوع که از 50 سال قبل شرکت داده پردازی ایران مشغول فعالیت در مجموعه صنعت آی تی ایران بوده است، شرکت توسعه ریز کامپیوتر متولی فعالیت های غیر می فریمی این صنعت است.

وی درباره صنعت آی تی توضیح داد: مفهوم صنعت آی تی، مکانیزاسیون سیستم هایی است که در صنعت های مختلف اعم از بانک ها، بخش های دولتی، خصوصی، غیر خصوصی و خدماتی به کار می رود.

میرزا زاده در رابطه با ویژگی های شرکت توسعه ریز کامپیوتر گفت: نخستین ویژگی شرکت ریز کامپیوتر اعتمادی است که دستگاه های اجرایی برای انجام فعالیت های سخت افزاری و نرم افزاری به وسیله 50 سال سابقه نسبت به این شرکت کسب نموده اند، دومین ویژگی استفاده از محصولاتی است که کاربرد آن ها در فعالیت های فنی، تخصصی و تولیدی جوابگو و کافی  می باشد، سومین و مهمترین ویژگی این شرکت پشتیبانی است که دارای 50 سال سابقه می باشد که علاوه بر ارائه محصول صورت می گیرد.

وی ادامه داد: بانک هایی نظیر سپه و تجارت جزو موسساتی هستند که از سرویس پشتیبانی شرکت توسعه ریز استفاده می کنند، همچنین بانک مرکزی یکی از بزرگترین پروژه ها که طرح شاپرک و کنترل کارت خوان های کل کشور می باشد را به شرکت ما واگذار کرده است و بدین وسیله امیدواریم که بتوانیم به مجموعه بانکی کشوراز طریق کمک به استفاده از سیستم های جدید یاری برسانیم.

مدیر عامل شرکت توسعه ریز کامپیوتر در تشریح اهداف این شرکت بیان کرد: بزرگترین هدف این شرکت بومی سازی سیستم هایی است که لازمه فعالیت های کلان در سیستم های تخصصی مانند بانک ها و مجموعه های صنعتی هستند و بدون سیستم های مکانیزه امکان فعالیت ندارند، همچنین امیدواریم به عنوان بخش کوچکی از صنعت آی تی توانایی بومی سازی سیستم های مورد نیاز را داشته باشیم تا شاهد تولید نرم افزار و سخت افزارهای مورد نیاز توسط متخصصان ایرانی باشیم.

وی ادامه داد: از لحاظ اجرایی تمام متخصصان صنعت آی تی تایید می کنند در 20 سال گذشته پیشرفت چمشگیری در این بخش به دست آورده ایم و کشور ایران در هوشمندسازی، الکترونیکی شدن فعالیت ها و مسائل بانکی جزو 20 کشور برتر جهان است.

95102ت

نظرات
ADS
ADS
پربازدید