Performancing Metrics

زمان اعزام تیم ملی فوتسال به تایلند مشخص شد | اتاق خبر
کد خبر: 365297
تاریخ انتشار: 26 مرداد 1395 - 06:26
تیم ملی فوتسال ایران با ۱۴ بازیکن اواخر مرداد به تایلند خواهد رفت.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، علی صانعی در گفتگو با سایت فدراسیون فوتبال، با اشاره به برنامه های تیم ملی فوتسال گفت: بعد از پایان هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر فوتسال کشور، اسامی ۱۴ بازیکن اعزامی به تایلند سه شنبه شب (۲۶ مرداد ماه) از طریق سایت رسمی فدراسیون اعلام خواهد شد تا پس از برگزاری یک جلسه تمرین، روز ۲۷ مرداد ماه تهران را به مقصد تایلند ترک کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه در اردوی دو روزه ای که هفته گذشته برگزار شد و وضعیت بازیکنان و عملکردشان را ارزیابی کردیم، قرار شد تا برخی از بازیکنان که مصدوم بودند، دوره درمانی خود را سپری کنند تا ما را در رقابتهای جام جهانی کلمبیا همراهی کنند.

مدیر فنی تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: پس از انجام سه بازی با قرقیزستان، ژاپن و تایلند روز ۴ شهریور ماه به تهران باز خواهیم گشت و روز ۵ شهریورماه به مشهد مقدس سفر می کنیم تا دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی ازبکستان برگزار کنیم. 

صانعی در پایان گفت: تمام هدف کادر فنی و مجموعه فدراسیون و کمیته فوتسال این است که بهترین شرایط را برای تیم ملی فراهم آورد تا در بازیهای جام جهانی کلمبیا عملکرد موفقی داشته باشیم. ما از هیچ تلاشی را برای حمایت از تیم ملی دریغ نمی کنیم تا تیم ملی فوتسال بهترین نتیجه را در دیدارهای پیش رو به دست آوریم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید