Performancing Metrics

مصوبه ادغام باعث اتحاد ، انسجام و پیشرفت اصناف خواهد شد | اتاق خبر
کد خبر: 365401
تاریخ انتشار: 26 مرداد 1395 - 19:53
نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: انسجام و اتحاد در همه زمینه ها موثر بوده و در مساله ادغام اتحادیه های همگن نیز کارساز خواهد بود به گونه ای که اجرای مصوبه ادغام، باعث رشد و پیشرفت اتحادیه‌های ضعیف خواهد شد.

اتاق خبر: سیدناصر موسوی لارگانی تصریح کرد: اجرای مصوبه ادغام اتحادیه‌های همگن باید در جهت ارتقای صنوف باشد و همه جوانب و نیازهای اصناف در آن لحاظ گردد.

وی تصریح کرد: فراکسیون اصناف یکی از قوی ترین فراکسیون های مجلس شورای اسلامی است که حامی اصناف کشور بوده و امورات مرتبط با نیازهای اصناف را در قاب طرح و لایحه پیگیری می‌کند.

موسوی لارگانی افزود: برای پیگیری مشکلات و نقطه نظرات اصناف، جلسه ای را با هماهنگی فراکسیون اصناف مجلس با ریاست اتاق اصناف در روز دوشنبه برگزار شد و در آن جلسه مسایل مدنظر اصناف را مطرح و پیگیری کردیم.

وی اظهار کرد: اصناف شهرستان ها نیز مشکلات و دغدغه هایی دارند که باید به آنها نیز توجه کرد و این مسایل نیز در جلسه با مسئولان اتاق اصناف مطرح شد.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: اصناف تنها بخش خصوصی است که بیشترین اشتغال زایی را بدون حمایت دولت داشته و نمی توان این مسایل را نادیده گرفت و قطعا مجلس برای حمایت از اصناف و ارتقای جایگاه آن برنامه ریزی می کند.

وی تصریح کرد: در برنامه ششم توسعه در سال گذشته که بنده در کمیسیون تلفیق برنامه ششم حضور داشتم ، حمایت های خوبی از اصناف شد و اگر بتوان همان حمایت ها را اعمال کرد، بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

منبع: اتاق اصناف

95102

نظرات
ADS
ADS
پربازدید