Performancing Metrics

همکاری دوباره با نیکی کریمی در پایان سال/ «سونامی» میلاد صدرعاملی در راه | اتاق خبر
کد خبر: 365451
تاریخ انتشار: 27 مرداد 1395 - 00:09
علی اصغری در حال بازنویسی فیلمنامه‌ای‌‌ست که قرار است به زودی توسط میلاد صدرعاملی کلید بخورد.

به گزارش اتاق خبر، علی اصغری گفت: سال قبل مجوز ساخت فیلمنامه‌ای را گرفتیم نام موقت آن «سونامی» است و ممکن است با یک عنوان دیگر کلید بخورد. این فیلمنامه توسط من و میلاد صدرعاملی به نگارش در آمده و این روزها در حال بازنویسی است و خود میلاد آن را کارگردانی خواهد کرد و این، اولین تجربه او به حساب می‌آید. اگر بخواهم درباره مضمون آن صحبت کنم باید به طور مختصر بگویم که یک درام ورزشی است. تا هنگام فراهم شدن شرایط کار نیز، نظرات اساتید را جویا می‌شویم تا بهترین نسخه ممکن از این داستان جلوی دوربین برود.

او همچنین خبر داد: هنگام نوشتن فیلمنامه به بازیگران خاصی فکر نکردیم اما با توجه به داستانی که دستمایه کار ما قرار گرفته، از کسی دعوت می‌کنیم که از نظر قوای بدنی و نیروی جسمی و فیزیکی با نقش همخوانی داشته باشد.

اصغری همچنین درباره فیلمنامه‌ای که نگارش آن را به اتفاق نیکی کریمی شروع کرده بود، توضیح داد: فیلمنامه اقتباسی یکی از گونه‌های بسیار جذاب فیلمنامه است و اصلا درصد بالایی از فیلم‌های خوب سینمای جهان هم از داستان‌های مهم دنیا اقتباس شده‌اند. من و خانم کریمی هم یک فیلمنامه اقتباسی داریم که تولید آن به خاطر مشغله خانم کریمی فعلا به تعویق افتاده اما تا پایان سال حتما از سر گرفته می‌شود.

او که در نگارش فیلمنامه «شیفت شب» نیز با نیکی کریمی همکاری کرده بود، به موج گفت: این متن به تحقیقات گسترده‌ای نیاز دارد و ما هم در حال تکاپو در همین زمینه هستیم و به زودی فاز دوم تحیقات را شروع خواهیم کرد.

علی اصغری نگارش فیلمنامه تحسین شده «دهلیز» به کارگردانی بهروز شعیبی را در کارنامه دارد.

منبع:موج

نظرات
ADS
ADS
پربازدید