Performancing Metrics

هیات اقتصادی و تجاری قندهار افغانستان از شهرک پتروشیمی مکران دیدن کرد | اتاق خبر
کد خبر: 365489
تاریخ انتشار: 27 مرداد 1395 - 05:36
رئیس انجمن صنایع ولایت قندهار افغانستان در راس هیات اقتصادی و تجاری روز سه شنبه پس از ورود به چابهار از فرصت های سرمایه گذاری در شهرک پتروشیمی مکران و پیکره صنعتی و کارگاهی منطقه آزاد دیدن کرد.

اتاق خبر:نماینده وزارت امور خارجه در چابهار در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: این هیات به منظور سرمایه گذاری و آشنایی با فرصت های ترانزیت کالا، تجارت و فعالیت های اقتصادی سفر سه روزه ای را به چابهار آغاز کرده است.
حمیدرضا طوسی افزود: دیدار و گفت وگو با مدیران اقتصادی منطقه آزاد و اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از جمله برنامه های این هیات کشور دوست و همسایه است.
وی ادامه داد: هیات 15 نفره سرمایه گذاری کشور افغانستان علاوه بر شرکت در دو جلسه از مراکز تجاری و بازارها، مناطق تفریحی، گردشگری، کوههای مینیاتوری و نوار ساحلی، طرح توسعه بنادر شهید بهشتی و کلانتری دیدن خواهند کرد.
وی ادامه داد: این هیات تمایل خود را برای صادرات میوه، خشکبار و مواد غذایی به کشورهای حاشیه اقیانوس هند اعلام کرد.
به گزارش ایرنا شهرستان چابهار از توابع استان سیستان و بلوچستان با 260 هزار نفر جمعیت از شمال به شهرستانهای نیکشهر، قصرقند و سرباز، از شرق به کشور پاکستان، از جنوب به دریای عمان(مکران) و از غرب به بندر کنارک متصل است.
بندر زیبای چابهار واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از 2 شهر به نام های چابهار و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، شش دهستان و 549 آبادی دارای سکنه تشکیل شده است.

منبع: ایرنا

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید