Performancing Metrics

تیم ملی کار آسانی مقابل قطر ندارد | اتاق خبر
کد خبر: 365527
تاریخ انتشار: 27 مرداد 1395 - 10:00
علیرضا بیرانوند:
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران با اشاره بازی‌های پیش رو تیم ملی گفت: مقابل قطر اصلا کار آسانی را پیش در نخواهیم داشت.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، علیرضا بیرانوند درباره شرایط تیم ملی در اردوی ایتالیا و تمرینات چند روز گذشته، گفت: خدا را شکر تمرینات بسیار خوبی را تا اینجای کار در کمپ تیم‌های ملی ایتالیا پشت سر گذاشته ایم. امکانات خوبی در اینجا فراهم است و شرایط به گونه ای است که می شود توقع داشت پیش از بازی با قطر، تیم ملی به مرز آمادگی برسد. همه بازیکنان دعوت شده به جز اشکان دژاگه که امروز یا فردا به ما اضافه می شود، در تمرینات حضور دارند و من خیلی امیدوارم که بتوانیم از فرصت کمی که باقی مانده به نحو احسن استفاده کنیم و با موفقیت در دو بازی سرنوشت ساز پیش رو دل مردم ایران را شاد کنیم.

وی با اشاره به فشار تمرینات و جدیت بازیکنان و کادر فنی در تمرینات روزهای گذشته افزود: برنامه خیلی خوب و منطقی  در تمرینات دیده می شود و بازیکنان رفته رفته به آمادگی کامل می رسند. هفت، هشت روز دیگر در ایتالیا هستیم و مسلما کادر فنی با تمریناتی که در نظر گرفته و برنامه های مدنظرش تا پیش از دیدار برابر قطر تیم را به آمادگی کامل می رساند.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران درباره دو بازی پیش روی تیم ملی برابر قطر و چین نیز اظهار کرد: درباره قطر باید بگویم که این تیم در تمام روزهایی که ما درگیر مسابقات لیگ و تمرینات باشگاهی بودیم در اردو بوده است و طبیعی است که آنها فرصت بیشتری در مقایسه با ما به لحاظ آمادگی داشته اند. به همین خاطر اصلا کار آسانی مقابل قطر نداریم. درباره دیگر تیمهای گروه هم باید بگویم به غیر از کره جنوبی که عادت به صعود به جام جهانی کرده، دیگر تیمها برای حضور در روسیه شانس برابری دارند و ما هم قطعا تمام تلاشمان را می کنیم که برای اولین بار به صورت پیاپی به جام جهانی صعود کنیم. این هدف با کادر فنی و بازیکنان جوانی که با اشراف کادر فنی از دل لیگ بیرون آمده اند دور از دسترس نیست و شما می بینید که بازیکنان لایق و شایسته ای به تیم ملی اضافه شده اند.

وی در پایان با اشاره به فاصله کم تا شروع رقابتهای انتخابی جام جهانی گفت: لازم است در این مدت کم همه جامعه ورزش  متحد شوند و با حمایت و پشتیبانی از تیم ملی شرایط را برای شادی مردم و صعود به جام جهانی فراهم کنند. خوشحالی مردم با صعود تیم ملی به جام جهانی با کمترین اتفاق اجتماعی قابل مقایسه است و طبیعتا مسئولان که همواره به دنبال جلب رضایت مردم هستند، می توانند با کمک و پشتیبانی از تیم ملی این رضایتمندی را ایجاد کنند. حس خود من می گوید با تیمی که داریم و با حمایتی که انجام خواهد گرفت، صعود به جام جهانی شدنی است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید