Performancing Metrics

معاون رئیس جمهوری بر بهره گیری از سمنها برای حمایت از زنان آسیب دیده تاکید کرد | اتاق خبر
کد خبر: 365674
تاریخ انتشار: 28 مرداد 1395 - 02:19
معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهوری بر بهره گیری حداکثری از سمن ها و بخش خصوصی، برای حمایت از زنان آسیب دیده تاکید کرد.

اتاق خبر:شهیندخت مولاوردی در دیدار با استاندار خراسان رضوی گفت: دولت برای پیشبرد اهداف تعیین شده در حوزه زنان و خانواده نیازمند حضور جدی خیران است.
در این دیدار استاندار خراسان رضوی نیز از زن به عنوان رکن اصلی نهاد خانواده یاد و تصریح کرد: با توجه به تاکیدات دین مبین اسلام بر اهمیت نقش زن در جامعه، باید فضا را برای حضور این قشر در تمامی عرصه ها فراهم کرد.
علیرضا رشیدیان، مشهد 2017 را فرصت مغتنمی برای توسعه تعاملات بین کشورهای اسلامی در قالب دیپلماسی عمومی دانست و افزود: باید برنامه های مخصوص بانوان در حوزه های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و سیاسی در قالب برنامه های 52 هفته فرهنگی این مناسبت تعریف شود.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به وجود تعداد قابل توجهی بانوی فرهیخته در استان، بر لزوم بهره گیری حداکثری از این ظرفیت در اجرای برنامه های مشهد 2017 تاکید کرد.
رشیدیان با بیان این که یکی از اصلی ترین اقدامات دولت در سال 95، مقابله با آسیب های اجتماعی است، افزود: تاکنون اقدامات مناسبی در استان برای کاهش این آسیب ها به ویژه در بخش زنان صورت گرفته است.
وی گفت: ساماندهی زنان سرپرست خانوار، برنامه ریزی و نهادینه کردن آموزش های سبک زندگی برای کاهش آمار طلاق و نظارت بر پدیده اعتیاد، فراهم ساختن شرایط اشتغال زنان بهبود یافته و رسیدگی به وضعیت خانواده ها در حاشیه شهر مشهد از اصلی ترین برنامه های در دستور کار است.
وی ابرازامیدواری کرد با توسعه بیش از پیش تعاملات بین اداره کل امور بانوان استانداری و معاونت امور بانوان ریاست جمهوری، زمینه برای کاهش آمار این آسیب ها فراهم شود.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید