Performancing Metrics

فرمانده هوانیروز: دشمن قصد لطمه زدن به ما را دارد | اتاق خبر
کد خبر: 365728
تاریخ انتشار: 28 مرداد 1395 - 08:55
فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن توهم نیست بلکه واقعیت است و قصد لطمه زدن به ما را دارد.

اتاق خبر:امیر سرتیپ دوم خلبان هوشنگ یاری روز چهارشنبه در مراسم اختتامیه دوره بصیرت خانواده های کارکنان پایگاه هوانیروز کرمانشاه افزود: دشمن در مذاکرات هسته ای نشان داد که دقیقا قصد برخورد با ایران اسلامی را دارد.
وی با اشاره به ضرورت بصیرت افزایی در خانواده های نیروهای مسلح، بیان کرد: سلامت جامعه در گرو سلامت و تحکیم خانواده است و افزایش بصیرت بانوان می تواند نقش اساسی در تقویت بنیان های خانواده داشته باشد.
فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: همسران نظامیان شرایط خاص و مسئولیت بیشتری نسبت به سایران دارند و باید بیش از پیش برای کسب بصیرت تلاش کنند.
یاری با بیان اینکه هوانیروز در سال های 91 و 92 برای ارتقا توان بالگردی و قدرت رزمی تلاش های بسیاری کرد، گفت: از سال 92 به بعد تلاش برای بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به خانواده ها را مورد توجه قرار دادیم.
وی با بیان اینکه دشمنان در جنگ سخت مقابل ایران اسلامی راه به جایی نمی برند، افزود: امروز دشمن با استفاده از جنگ نرم به دنبال لطمه زدن به بنیان های خانواده است.
فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی در بخش دیگری از صحبت های خود به موفقیت روز گذشته سربازان گمنام امام زمان (عج) در انهدام گروه تروریستی در کرمانشاه اشاره و آن را نشانه اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دانست.

منبع: ایرنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید