Performancing Metrics

آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور | اتاق خبر
کد خبر: 365861
تاریخ انتشار: 29 مرداد 1395 - 00:07
مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: در حال حاضر به استثنای محورهای مسدود و ممنوع، مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد درآنها به روال عادی درجریان است.

اتاق خبر:کل تردد ثبت شده براساس آخرین اطلاعات بدست آمده براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه های تردد شمار و گشت های شعب راهداری طی شبانه روز گذشته از یک هزار و 738 ترددشمار فعال درمحورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 4.6 درصد افزایش را نشان می دهد.
همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین 16 درصد، اوج تردد بین ساعت های 19 تا 20 و کم ترین تردد بین ساعت های چهار تا پنج صبح انجام شده است.

** محدودیت های ترافیکی چهارشنبه 27 مرداد تا شنبه 30 مرداد ماه 95
بر اساس این گزارش، تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه تا ساعت 6 روز شنبه از محورهای کرج - چالوس ، هراز، فیروزکوه و محورتهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد ( محدوده دزدبن ) به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.
بر اساس این گزارش، تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.
همچنین در محور هراز، تردد همه تریلرها کماکان ممنوع است؛ تردد همه کامیون ها و کامیونت ها نیز به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت تا 24 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ممنوع اعلام شده است .
در محور فیروزکوه، تردد همه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت تا 24 روز های چهارشنبه و جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.

** ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی
محور رودان - بندرعباس(مسیررفت)، واقع در استان هرمزگان تا اطلاع بعدی به دلیل ریزش کوه، مسدود و هدایت بار ترافیکی از مسیر برگشت به صورت دوطرفه امکان پذیر است.
محور سی سخت - بیده ، واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسیر مسدود اعلام می شود.
کمربندی دهلران - اندیمشک، واقع در استان ایلام، تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین داخل شهر دهلران انجام می شود.
محور رامیان - اولنگ - شاهرود ، واقع در استان های گلستان و سمنان تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

** ممنوعیت تردد به دلیل عملیات کارگاه جاده ای:
آزادراه تهران - کرج - قزوین ( باند شمالی - مسیر شرق به غرب محدوده پل فردیس)، مقطع واقع در استان البرز از تاریخ 30 مرداد 95 تا 9 شهریور 95 ( روزهای شنبه ، یکشنبه ، دوشنبه وسه شنبه ) از ساعت 24 تا پنج بامداد روز بعد به دلیل اجرای عملیات تخریب پل قدیم فردیس ، باند شمالی مسدود است و هدایت بار ترافیکی آن به بلوار شهید چمران کرج و رمپ راستگرد شهیدسلطانی به سمت قزوین انجام می شود.
محور فامنین - تقاطع همه کسی ( کل مسیر ) ، واقع در استان همدان از 6 شهریور تا 29 مهر 95 ، ساعت 7 تا 17:30 به دلیل اجرای عملیات خاکی ، مسدود اعلام شده است و تردد از مسیر جایگزین زرقان - امیرآباد انجام می شود.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید