Performancing Metrics

باختیم اما هیچوقت اینقدر منسجم نبودیم | اتاق خبر
کد خبر: 365866
تاریخ انتشار: 29 مرداد 1395 - 00:40
عادل غلامی:
ملی پوش والیبال ایران پس از شکست برابر ایتالیا گفت: در این بازی فراتر از انتظار بودیم چون هیچ وقت به این اندازه منسجم نبودیم.

اتاق خبر: در پایان دیدار تیم های ملی والیبال ایران و ایتالیا در مرحله دوم رقابت های المپیک ریو که با شکست ٣ بر صفر کشورمان همراه بود، عادل غلامی اظهارداشت: تیم ما امروز به غیر از اوایل گیم سوم فراتر از انتظار ظاهر شد. در این چند ساله شاید انسجام تیمی به این شکل را نداشتیم.

غلامی ادامه داد: تمام بچه ها سعی و تلاش خودشان را کردند. ما برای بردن آمده بودیم. اما باید بگویم که ایتالیا بدون شک یکی از قدرت های دنیاست و بازی کردن با آنها خیلی سخت است. با این حال ما در ست اول و دوم خیلی آنها را تحت فشار قرار دادیم.

غلامی در پاسخ به این سوال که ست سوم را روی اشتباه بازیکنان باختیم، خاطرنشان کرد: اصلا این طور نیست. حریف آنقدر خوب سرویس می زد که نمی شود گفت بچه های ما اشتباه کردند. بچه های ما استثنایی بازی کردند. از شب قبل هم قسم شده بودیم که بازی خوبی را انجام بدهیم. در ست اول و دوم کمی بخت با ما یار نبود. می توانست بازی برگردد. فقط می خواهم به مردم کشورم بگویم که تمام تلاش مان را کردیم و اگر هم باختیم روی زور و توانایی حریف بود.

منبع: مهر

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید