Performancing Metrics

کامپیوتر بازی جدید اچ‌پی با طراحی عجیب مکعبی | اتاق خبر
کد خبر: 365924
تاریخ انتشار: 29 مرداد 1395 - 07:54
شرکت اچ‌پی کامپیوتر رومیزی مخصوص بازی Omen X Desktop را با یک طراحی خاص مکعبی و سایه‌دار معرفی کرد.

اتاق خبر: در دنیای بازی‌ها و گیمرها کامپیوترهای شخصی عجیب و غریب زیادی عرضه شده است؛ پی‌سی‌هایی که طراحی منحصربه‌فرد و متفاوتی از پی‌سی‌های رومیزی معمولی دارند ولی شاید پی‌سی جدیدی که شرکت اچ‌پی عرضه کرده با تمام مدل‌های پی‌سی‌های بازی گذشته متفاوت باشد.

شرکت اچ‌پی کامپیوتر رومیزی مخصوص بازی Omen X Desktop را با یک طراحی خاص مکعبی و سایه‌دار معرفی کرد. این کامپیوتر که از ۱۷ آگوست روی سایت اچ‌پی برای فروش قرار گرفته است، از قیمت ۱۷۹۹ دلار برای پیکربندی‌های ساده و سبک شروع می‌شود.

کاربران می‌توانند این کامپیوتر را با پیکربندی مناسب اورکلاکرها یعنی پردازنده اینتل Core i7با سرعت ۴ گیگاهرتز، هشت گیگابایت حافظه رم، کارت گرافیک Radeon RX480 و درایو SSDبا ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و البته هارددیسک دو ترابایتی و منبع تغذیه ۱۳۰۰ واتی نیز تهیه کنند. این پیکربندی قوی‌ترین سیستم را به شما نمی‌دهد و می‌توانید با خرج کردن پول بیشتری یک حافظه رم ۱۶ گیگابایتی یا کارت گرافیک GeForce GTX 1080 انویدیا را داشته باشید(با این پیکربندی قیمت پی‌سی جدید اچ‌پی ۲۱۰۰ دلار می‌شود).

 

طراجی عجیب و غریب این پی‌سی به راحتی اجازه می‌دهد به درایو نوری دسترسی داشته باشید و اورکلاکرها بتوانند با برداشتن درب‌های مکعبی، به تمام اجزای داخلی کیس کامپیوتر دسترسی پیدا کنند. در واقع، شاید دلیل این طراحی همین موضوع دسترسی راحت به داخل کیس باشد. 

منبع: عصر ایران

95102

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید