Performancing Metrics

لباس های مخصوص مسافرت که نیازی به شستن آن ها نیست | اتاق خبر
کد خبر: 366131
تاریخ انتشار: 30 مرداد 1395 - 11:12
اگر فکر می‌کنید پوشیدن مداوم یک دست لباس برای بیش از یک ماه غیر ممکن است، باید بگویم که اشتباه می‌کنید. لباس‌هایی به نام Unbound Apparel که به تازگی توسط یک شرکت کانادایی طراحی‌ شده‌اند.

اتاق خبر: یک شرکت کانادایی موفق به ساخت لباس‌های شده که نیاز به شستن ندارد، این سری لباس‌ها شامل یک تیشرت، یک لباس زیر و یک جفت جوراب است.

لباس ضدبو

آنچه این لباس‌ها را با سایر لباس‌های موجود در بازار متمایز می‌کند، نوع الیاف به کار رفته در آن‌هاست؛ این لباس‌ها پس از هفته‌ها و یا حتی ماه‌ها استفاده نیازی به شستشو ندارند ــ یعنی می‌توانید تنها با یک دست لباس راهی سفر شوید و دغدغه‌ی شستشو و یا تعویض لباس نداشته باشید.

این شرکت کانادایی در حال حاضر در حال جمع‌آوری بودجه‌ی لازم برای آغاز تولید انبوه در سایت ایندی‌گوگو «Indiegogo» است.

تنها پس از ۱۴ روز از ارائه‌ی این طرح در سایت، مبلغ ۱۰۶,۲۸۳ دلار جمع‌آوری شده است، یعنی چیزی حدود ۳۵۴ درصد بیش از مبلغی که انتظار می رفت جمع‌آوری گردد.

لباس ضدبو

به گفته‌ی طراحان، این لباس‌ها از پشم گوسفند مرینوس (که پشم نرم و سفید دارد و اصل آن از اسپانیا بوده است) ساخته شده‌اند، به همین دلیل است که هفته‌ها نیاز به شستشو ندارند.

بافت لباس‌ها ضد بو و آنتی‌باکتریال است و تنها شاید به‌خاطر لکه‌ی روی لباس نیاز به شستشو پیدا کنند. 

عرق خیلی زود از روی لباس‌ها تبخیر می‌شود. همچنین، لباس‌ها به خنک نگه‌داشتن بدن کمک می‌کنند و رطوبت موجود برای رشد باکتری‌ها را کاهش می‌دهند.

لباس ضدبو

حتی می‌توانید با همان لباس‌ها بخوابید، چون آن‌ها ضد چروک هم هستند.

پس از شستشو (ترجیحا با دست) در مدت زمان کوتاهی خشک می‌شوند و می‌توانید دوباره استفاده کنید.

 این لباس‌ها از آزمایش‌های سخت طراحان موفق بیرون آمده‌اند و به گفته‌ی تولیدکنندگان، بیش از ۴۶ روز هیچ‌گونه‌ بویی به خود نخواهند گرفت. در یک دوره‌ی ۴۶ روزه، داوطلبانی که این لباس‌ها را به تن داشتند به سالن ورزشی، سونا و رختخواب رفته‌اند و حتی سفری به چین و تایلندکه دمای هوا به ۴۰ درجه می‌رسد داشته‌اند و در تمام مدت لباس‌ها را از تن درنیاورده‌اند. طراحان این شرکت ادعا می‌کنند که حتی پس از این آزمایش‌های سخت لباس‌ها کاملا بدون بو باقی ماندند.

لباس ضدبو

مطمئنا این لباس‌ها جزو لباس‌های ارزان قیمت کمد لباس شما نخواهند بود،‌ اما قطعا به خاطر این ویژگی منحصر به‌فردشان ارزش پول پرداختی را خواهند داشت.

تیشرت‌ طراحی‌شده در دو رنگ مشکی و خاکستری ۵۰ دلار ، لباس زیر که تنها به رنگ مشکی تولید می‌شود ۳۵ دلار و جوراب‌ها هم که تنها به رنگ خاکستری هستند ۱۵ دلار قیمت دارند.

منبع: کجارو

94104

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید